[REQ] Grymma spel till X-Box 360 för 3-4 spelare!
Sha! Jag efterlyser bra spel med stöd för 3-4 spelare (på samma konsol alltså) till X-Box 360 inom alla genrer . Bilspel, sällskapsspel, skjutspel, brädspel, ja alla möjliga bara de är roliga och går att spela 3-4 spelare på. Om du har något tips, så skriv gärna någon rad eller 2 om varför du just tipsar om det spelet. Tack på förhand!
Stick len.
Worms
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Bomberman. Finns riktigt roliga multiplayerspel på xboxlive.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
__virre__: Arcadspel att ladda/köpa eller vad menar du?
Stick len.
Bomberman. Finns riktigt roliga multiplayerspel på xboxlive. Det verkar inte finnas på Webhallen, och de har ju ändå det mesta. Vet du var jag kan hitta det?
Hur/vad exakt menar du med "Finns riktigt roliga multiplayerspel på xboxlive"?
Stick len.
Worms Det verkar inte finnas på Webhallen, och de har ju ändå det mesta. Vet du var jag kan hitta det?
Stick len.
Ja alltså xbox live är ju onlinetjänsten från microsoft. Så du köper spelen från internet, på konsollen.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Aa men menar du arcade spelen? Ska checka dem när jag kommer hem då. Har aldrig varit inne och bläddrat bland dem typ.
Stick len.
Halo 1,2,3 är ju jävligt nice också ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Arcade är så jääääävla fett... Heavy weapon och worms <3 Nån som vill spela? HOLLA!
"j0h2n ROTEBRO" Adda mig förfan :)
Producent
2008-06-17 18:42
Uno! haha... Halo 3 är faktiskt jävligt roligt med 4 pers i soffan. Både Co-op och multiplayer splitscreen, tror till och med man kan gå online med 4 pers...
Uno! haha... Halo 3 är faktiskt jävligt roligt med 4 pers i soffan. Både Co-op och multiplayer splitscreen, tror till och med man kan gå online med 4 pers... Nice nice! Ska kolla upp det! Tack!
Stick len.
Alla NHL-spelen.. då kan man ju köra 4 pers mot varann eller i samma lag.
Halo 3 är 2 pers per konsol för 4 player coop, multiplayer däremot funkar 4 på samma skärm. Du kan köra online samtidigt med 3 vänner och röjja folk i mp Nhl spelen är väl helt okej att lira iom att ni kan köra låsta positioner vilket kan vara jävligt kul Fotbollsspel är det väl Pes som gäller. Graw 2 har 4 pers per skärm stöd också med coop + möjligheten att gå online och röjja med polare på samma box. Men glöm inte att halo enbart var ett hype spel och egentligen är jävligt mediokert :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Producent
2008-06-18 02:47
"Men glöm inte att halo enbart var ett hype spel och egentligen är jävligt mediokert :D" Nej bra där, det ä väldigt lätt att glömma när man har askul med tre polare i soffan faktiskt. Man vill ju ändå ha lite gamercred herregud...
Vad menas med "coop" i detta sammanhang?
Stick len.
för det första så är bomberman SINGEL player ONLY. utan live alltså. men du ville ha multiplayer på EN box som jag förstog det och inte över nätet bra multiplayer spel (med andra ord SPLIT SCREEN i ditt fall) ärCall of Duty 4 ..... 4 pers är ju skit kul på de...Vegas 2 .... kan "bara" spela 2 på det men även COOP (som betyder att man kan klara hela STORYN i spelet på split-screen) Vegas är enligt mig Bästa spelet nånsin hitilss. alla fotblls spel, hocky spel å basket spel. och en hel del "barn spel" som Fusion Frenzy och andra spel med typ 10 mini spel i själva spelet. sen finns de inte så mycke mer... finns fullt me spel för 2 pers som man kan spela storyn på fullt ut (split screen)som är jävligt bra som , Army of Two, Gears of War.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Och Halo 3 så klart :D .. oxå 4pers... men häldre CoD 4 då
DaNiSh coop= cooperation= sammarbete
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Hur fan kan vegas 2 vara bästa spelet någonsin hittills? Är inte speciellt mycket förändringar från 1:an... Coop är alltså att spela uppdrag ihop som Coke förklarade.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Team Fortress 2. 2vs2 är sjukt kul!
360 GT: Beezwaax
Solid P24: Precis, du hajade helt rätt! Jag ska fixa COD 4 under helgen då. Det verkar intressant. Lirade 1an på PC lit enär det kom. Jag har kört Fusion Frenzy Demo men hade helt glömt bort det spelets existens. Jag ska nog även se till att fixa det. När jag har polarna över så vill de alltid lira Wii, och jag kan hålla med om att det bidrar till en jävla massa skoj och en helskön stämning. Men jag vill även ha lite shit att övertala dem att vi ska lira på 360 och då kanske Fusion Frenzy kommer göra susen, med tanke på att vi på Wii spelar Mario Kart, Wii Sports etc.Coke P22: Aa, hajade ekvationen efter Solids inlägg. Tack! Skyst av er alla! Nu har jag lite att kolla upp! Tack!
Stick len.
Doggson... vegas 1 är nästa bästa spelet så va vill du?? (tätt följt av GTA4) sen är det visst skilnad, men inte värsta. men tillräklig för att ta andra spel på marknaden. jag hade sagt COD4 men att man inte kan ta skydd bakom väggen är ju så jävla sjukt. och skjuta "blint" m.m. att grafiken e bättre räcker inte för att ta spelkänslan på V2. Danish... VA? har du wii, och du frågar efter multiplayer spel på xbox360???skumt. wii har sååå mycke skönare spel för 4 pers. Mario kart kan man juinte tröttna på... å alla gull gull spel... aja... men CoD4 kan man knappast bli besviken på.... finns ju inte till wii komiskt nog.
Solid P24: Hehe aa Mario Kart är riktigt guld. Vi spelar det i timmar och garvar som fan! Men det kan vara skönt att byta av lite ibland. Jag har precis köpt en ny 360 då min förra var bannad och fick RROD (= ingen garanti/support) och vill ibland köra det också. De andra vill alltid köra Wii, och så länge jag inte har något riktigt nice spel på 360 att argumentera med så...
Stick len.
Fusion frenzy 2 ligger för typ 149kr nytt, iaf på gameshop i södertälje
live live live! hooollleerrs! gamertag: folkhome
gör coola saker hela dagarna
Glöm inte bort GTA IV . När jag provade multiplayern så la jag ner storyn för det var så jävla mycket mer underhållande. Team Deathmatch och Cops & Crooks är otroligt roliga. Annars är Halo 3 givet. Juggernaut med Gravity Hammers = micket rolig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra att folk läser också 1person per konsol = kul för 4 pers?