I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Battlefield: Bad Company

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-08-13 15:33
Marvingaye, Doggson & Fittbjörn

"Prefixen" som Marvin, så fint uttryckte det, har ingenting med claner att göra. Om ni med prefix menar de där tecknet som ser ut som en romersk 2:a, det är ju veteran status, jag har också det och det är inget med claner att göra, www.findallfive.com, man får ett exklusivt vapen med veteran status... så hur menar du med claner, Fittbjörn? Det jag nyss skrivit eller är de något annat som jag inte uppfattat?
Suck on my chocolate salty balls

2008-08-13 15:39
Fifty-Fifty

nej nej, jag vet vad vet.status är haha
Jag menar att jag sett vissa med "prefix" framför sitt namn i form av 3 stora bokstäver efter varandra, självklart mer än en i samma game så jag antog att dessa är klaner.
Fast jag har bara sett det där 1 eller 2 gånger under alla timmar jag spelat(är rank 24 nu). Kanske är vanligare på xbl än psn.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-08-13 18:29
hahahah rank 24 ditt fuckface omfg nubfac3 :D roflcopter soi soi soi soi soi soi soi

Fattar fortfarande inte varfor du grater over klaner, kan du spela har du inga problem.
Jag foljer ingen javla taktik jag springer bara runt och dodar, du verkar mest radd bara for att dom delar samma tag eller nagot.

Far leta upp dig pa bf for att jaga dig med mitt klan account roflz
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-08-13 18:32
hahahah rank 24 ditt fuckface omfg nubfac3 :D roflcopter soi soi soi soi soi soi soi

hahah bara för att jag inte grindar som en galning efter gamerscores som du.
Sååå skönt att vara casual och bara lira när man känner för det och för att det är roligt :D:D

och ja jag fattar fan inte vad som är så irriterande med dessa noobklaner som får han att sluta spela spelet. herregud. lol

2008-08-13 19:00
Marvingaye, då var det jag som missuppfattade det du skrev.

Fittbjörn, jag har faktiskt inte heller märkt av några klaner, jag tycker inte heller att folk tar det på allt för stort allvar, verkar som det spelar för skojs skull... det kanske är DU som tar det på för stort allvar och sen slutar spelar för random folk köttar dig.

2008-08-14 05:46
marvingaye X23: du lär ju spela mer BF BC än mig ditt jävla x-men freak! (insult of the year)
Jag spelar fortfarande mest halo <3 men när jag vill ha lite slump och noskillz spel så plockas bf fram.

dvs 2 gånger dom senaste 3 veckorna roflsauce!

Fan va jag är kärleksfull!

Och jag säger samma sak igen, klan eller inte klan spelar ingen roll.
Träna och bli bättre om du har såna problem, sen undrar jag vilken insane skill taktik dom använder när man oftast får in max 4 pers i en squad
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-08-14 14:57
doggson P22

jag har haft det sen release dag och är rank 24 även om jag nästan alltid ligger 1-2-3 varje game.

så näe, jag har nog inte spelat det i närheten så mycket som du haha
jag spelar en del andra spel också

2008-08-15 09:04
Lies vi kan kolla det relativt lätt dock, finns ju fakta på bf sidan ifall du vill checka ;)

Here you go mina stats :)

Total Score 40511
Score per Minute 6.06
In-Game Rank General of the Army
Kills 2020 Deaths 1785 Kill/Death Ratio 1.132
Dogtags Collected 97
Unique Dogtags Collected 89
Dogtag K/D Ratio 1
Time Played 1d, 16hr, 15min, 48sec
Favorite Weapon HK UMP Favorite Kit Support
Games Played 227 Wins 119
Losses 108 Win/Loss Ratio 1.102

Dieallot

2008-08-15 11:58
hahah

ok reggade mig på deras site nu :D hur lång tid tar det för skiten att "synchronize"?
till och med EA's hemsida suger ju babianröv

2008-08-15 11:59
haha deras sida är rutten :D men den funkar ibland.

har ingen aning om hur lång tid det tar, gjorde accountet förut pga att man fick något vapen unlock ingame. Så mitt account på sidan kom upp under demo tiden ><

Dieallot

2008-08-15 12:11
aaah jag såg precis att man får en av dom där findallfive vapnen. niec

hoppas skiten funkar nu. fortfarande inte synchronizat klart verkar det som.
åh vad jag hatar EA

2008-08-15 16:05
moget av er grabbar o snacka som ni gör, men ni verkar ju utvecklingsstörda så.

2008-08-15 16:19
sluta lipa nu fittbjörn. gå och döda dom där elaka klanspelarna som dummat sig mot dig! grrrrr

2008-08-15 20:36
Är vi utvecklingstörda?

Du verkar inte ha kommit någonstans i utvecklingen då det gäller online lirande, för då skulle du insett att man inte gråter så fort en snubbe med klantag dyker upp.

Insert random nolife comment och jag hoppas du får ligga

Dieallot

2008-08-16 13:19
haha fy fan asså, att allt ni kan säga är nått om tv spel e ju bevis på vilka som kommit längst i utvecklingen. men visst pojkar sitt där me era kladdiga chips händer och massa jolt cola. så kan ni sen sitta o skrika att era headshots e grymmast.
den dagen nån av er får ligga ja de e väl dagen ni bajspackar varandra samtidigt som ni kollar på screenshots av era karaktärer i spelet.

2008-08-16 14:05
fittbjörn P21
allt ni kan säga är nått om tv spel

Jaha, du förväntade dig att vi skulle vara "internet thugs" med dig och dissa din mamma och snackar om hur du aldrig får ligga eller? Blev du sur nu för att vi istället höll oss till ämnet och förklarade för dig att ditt gnäll över "klanspelare" är löjligt och patetiskt?

Ja det här är ju "Datorspel/Konsol" forumet, så det är, chockerande nog, det vi snackar om här. Datorspel.

Du verkar f.ö vara bra mycket "nördigare" än någon annan här då du blir upprörd på riktigt för att några personer dödar dig i ett spel över internet till den grad att du slutar spela spelet haha

2008-08-16 18:21
haha fy fan asså, att allt ni kan säga är nått om tv spel e ju bevis på vilka som kommit längst i utvecklingen. men visst pojkar sitt där me era kladdiga chips händer och massa jolt cola. så kan ni sen sitta o skrika att era headshots e grymmast.
den dagen nån av er får ligga ja de e väl dagen ni bajspackar varandra samtidigt som ni kollar på screenshots av era karaktärer i spelet.

Du är fanimig patetisk...

2008-08-16 18:31
"haha fy fan asså, att allt ni kan säga är nått om tv spel e ju bevis på vilka som kommit längst i utvecklingen."

Datorspel konsol forumet?

"men visst pojkar sitt där me era kladdiga chips händer och massa jolt cola.
så kan ni sen sitta o skrika att era headshots e grymmast."

Jag äter inte chips när jag spelar eftersom kontrollen blir kladdig, och spelar du med kladdig kontroll får du inte lika bra uhm kontroll :D

Dessutom har jag druckit jolt cola mindre än 20 gånger i mitt liv, och då har jag inte betalat för den utan kompisar som bjudit. Jag föredrar Dr Pepper dock

Och sen kan ju tilläggas att Headshots i BFBC är random, så det är inte mycket att hurra över

"den dagen nån av er får ligga ja de e väl dagen ni bajspackar varandra samtidigt som ni kollar på screenshots av era karaktärer i spelet."

Den dagen jag ligger är den dagen jag är sugen och flickvännen känner sig sugen, vilket brukar bli i stort sett dagligen.

Och vad är vitsen med att kolla ss på våra karaktärer ingame i BFBC? dom ser fan likadana ut allihopa.

Men fortsätt gråta över klanspelare imo, och som jag sa tidigare hoppas du får ligga

Dieallot

2008-08-16 18:37
doggson P22
Den dagen jag ligger är den dagen jag är sugen och har maxat gamerscore på alla spel jag har hemma för tillfället. flickvännen har inget att sägat ill om.

*fixed :D

2008-08-16 18:39
Ok för att vara ontopic igen och faktiskt snacka om SPELET.

Single player fråga: Händer/får man någonting om man plockar alla goldcrates och collectibles?

Jag plöjde bara igenom single player campaignen en gång och tog nog allt förutom 2 vapen och 1 gold crate nånstans men orkade inte bry mig så värst. Har bara lirat multiplayern sen dess.

2008-08-16 18:40
hahaha din fitta <3

Nej men jag är faktiskt jättegullig och spelar inte för mycket när bruden är på besök :D sist hon dök upp så spelade jag 1 timme max halo per dag, mot dom 4-5 jag kan pumpa in på en vanligt dålig dag :P

Men damen är ju gamer med 7stycken lvl 70 karaktärer i world of warcraft so hey :D

Dieallot

2008-08-16 18:59
doggson P22

haha låter som du hittat nån som passar dig. det enda spelet mitt ex gillade var singstar. boo:(

2008-08-16 19:48
jag låg precis me din brud så de e ingen fara haha fy fan grabbar dax o växa upp

2008-08-16 19:59
Är det "dax" att växa upp?

Jag är 22 fyller 23 och är 1,93 cm jag ska inte växa mer. Och nej jag skiter i om du är 202 och tar 200 i bänkpress

Men vi kan försöka sänka oss till din nivå så ska jag återkomma med rader som "JAG KNULLA DIN MAMMA I ANSIKTET"

Det är DAGS att du inser att du är kass, ja jag sa det DU ÄR KASS. Ser du hur jag sänker mig ner nu och hoppar på din "Skill" som spelare.

Du är rädd för en 3 bokstäver lång rad, i ett jävla tvspel. Du gråter ut på ett forum och får ärliga svar, sen hoppar du på oss och säger att vi ska växa upp och att du tycker vi är patetiska?

Vem fan är det som är patetisk? du kan inte ens kan förklara din rädsla för den där läskiga raden med förkortningar? Så du tar genast chansen i akt och säger att du bangar någons brud....

Ska jag växa upp eller ska du växa upp? Jag är rätt nöjd med att ha en hobby som jag gillar och som jag kan spendera tid med ihop med vänner.

Men aa asså dt e dax att växa up nu lizom

Dieallot

2008-08-16 20:02
seriösa svar hahaha herregud, du e nog den coolaste någonsin fan shit du e fett ball för du e ju 22 och 1,93 lång o du ska inte växa mer fan du e nog ett underbarn.
hahaha
o ja ja knullar din flickvän BOYAAAAAAAAAAAA

ps ja knullar henne fetttttt

2008-08-16 21:52
Bara för att du inte kan uttrycka dig med ord som en normal människa betyder det inte att resten kan faila lika hårt som dig.

Och det barnsliga snacket med "JAG KNULLAR DIN BRUD YALLA JAO BRUSHAN" börjar bli tråkigt, kan du byta skiva ?

Hur fan kan det göra mig fett ball? är du efterbliven? tänk igenom ditt svar noga innan du svarar

Och inse att du inte behöver vara rädd för dom där läskiga klantyperna :(

Dieallot

2008-08-17 11:17
Abo du vann du e kung yalla Aboooooooo

2008-08-17 11:45
fittbjörn mognazt i ztan
du är kär i mig.

2008-08-17 12:13
Tror inte Fittbjörn har så mycket mer vettigt att säga.
Låt oss alla skicka clantags till honom i julklapp: DAX
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-17 14:45
ABo fett

2008-08-17 14:46
Svensson
du kan va mogen

2008-08-27 17:21
Och sa kom dagen

Bytte in BF BC idag pga lagget och avsaknaden av balans :D

Nu blir det Cock of doody motherfucking gay stupid

(Arby n the chief hellz yea)

Dieallot

2008-08-27 18:12
"Bytte in BF BC idag pga lagget och avsaknaden av balans :D"

=

"Orkar inte nöta 10k kills, så då är alla achievements avklarade och det finns ingen mening med att spela spelet"

Eller? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-27 22:46
njae skulle aldrig fa full 1k pa det pga idiotiska awardsystemet, hade kunnat fa 10k kills utan problem om jag bara orkat spela skiten.

Men nar du laggar runt som en fitta sa tappar du lusten att spela skiten totalt

Dieallot

2008-08-27 23:22
Pro play l4ggz0r

2008-08-27 23:22
;)

2008-08-27 23:47
yey rank 25 at last:)
Faktiskt inte upplevt något lagg på väldigt länge nu men har börjat tröttna lite iaf. De flesta polarna också.

Tror jag byter in det mot far cry 2 när det släpps. Map editorn övertalade mig

2008-08-28 00:29
far cry map editor <3 :D

fick 320kr pa gamestop for BF BC, sa gor det i ratt tid :)

Dieallot

2008-08-28 14:53
ah sant

fan, jag tror inte det finns nån gamestop här.
undrar om man får lika mycket för spel där som på EB games. det känns som att EB games rånar en för det mesta.

2008-08-28 20:07
Gamestop = Eb games :D

Dieallot

2008-08-31 21:43
Någon som vet när EA/Dice ska fixa till servarna och buggarna i multiplayerläge? Det har varit omöjligt och lirat BC den senaste tiden.
Övergick nu till COD 4 efter en månad konstant BC spelandet.
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!

2008-08-31 21:49
Ingen aning, det har varit fram och tillbaka med lagget ända sen release.

Nu ska de släppa 4 nya multiplayer-banor gratis. Man kan rösta på vilken singel player bana man vill att de ska göra om till mp. Jag röstade på golfbanan.

Inte för att jag vet om jag ens kommer ha kvar spelet tills banorna ska släppas. Lagget gör det så jävla ovärt speciellt nu när skolan börjat igen och man inte kan spela riktigt när man vill.
Det är tråkigt som fan när man kommer hem efter en lång dag eller efter att ha gjort klart alla hemuppgifter och ska sätta sig och spela lite så märker man att det bara laggar. Fuck that.

Blir till att byta in skiten mot far cry 2 när det släpps.