I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Little Big Planet [PS3]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-02-04 23:22

Little Big Planet [PS3]

Tjohoa!

Någon mer än mig som har sett lite videos från detta spel? Verkar bli asfett, med co-op och allt : )

2008-02-05 16:39
Jo och att man kan ändra och fixa så jävla mycket också! Blir ett bra kompliment till Silent Hill 5 när man behöver lugna ner sig och ha ett feelgood spel!
Vill ha nu!

2008-02-05 17:22
hehe, jag lär ha sett alla LBP-klipp som finns ute på nätet. Kommer många lovande spel i år, men LBP är lätt det spel jag ser mest fram emot.
Om det inte lever upp till mina förväntningar (som är skyhöga) kommer jag bli riktigt besviken..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-02-05 17:59
Asså varför är lbp så jävla hypat för? d såg ju inte alls bra ut...

2008-02-05 19:08
Verkar bli riktigt bra. Tillåter kreativiteten flöda och utbudet på banor lär aldrig bli för litet.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-02-05 19:12
Shit! Ser helt underbart ut! Har aldrig hört talas om det tidigare. Kommer det till wii? Det såg väldigt nintendoesque ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 19:15
PS3-exklusivt
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-02-05 19:42
"Asså varför är lbp så jävla hypat för? d såg ju inte alls bra ut..."

Har skrivit liknande förr i forumen, men får väl göra om det;

Man kan skapa mekaniska gubbar/monster/maskiner samt egna banor och lägga ut på nätet.
När man skapar grejer kan man använda egna bilder som texturer och så.
Man kan lägga ut vinster/gåvor i slutet av banan, som folk sen kan använda i sina egna banor.
Folk som laddar ner grejer kan betygsätta dem så att man lättare hittar bra skapelser.
8 personer kan spela tillsammans online (4 offline).
Man verkar kunna customiza sin "sackboy" rätt mycket.

Man får vara kreativ på ett helt annat sätt än vad man får i de flesta andra konsollspel, och det verkar ganska nyskapande.
Ska bli kul med nåt annorlunda bland alla dussin-FPS som blir hypade till skyarna utan att tillföra något nytt alls. Utom en replay-funktion.. ;)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-02-05 21:26
Grrrryyynt fett verkar det bara.

Det jag ser fram emot mest efter MGS och GTA i år.

2008-02-06 22:07
det är så nyskapande, hoppas det blir nice : ) MGS är också nåt man längtar till!

2008-02-07 22:27
nåt av det coolaste jag sett i spelväg.. ser sjukt nice ut.. fan måste skaffa ps3..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.