I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp, har problem med FM 2008

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2008-01-25 11:08

Hjälp, har problem med FM 2008

Jag blir så sjukt irriterad på mitt spel just nu
Det är inte första gången det händer heller..

Det brukar hända efter 2-3 säsonger, har inte upplevt det på alla filer men aja

Senariot.

Jag startar ett spel. Bygger upp ett lag, stark ekonomi, bra trupp, samarbetsklubbar och så vidare.
Sen helt från ingenstans så efter en viss match så lägger det bara av. Varenda gång. så jag kommer inte vidare där ifrån.

Det står typ ett allvarligt fel har uppståt, titta i bla bla bla, i FM mappen ska det ha kommit något som heter Crash dump.
Det finns ingenting i det.

Vad ska jag göra?

Skit irriterande att man inte kan fortsätta
tänk själv att lägga ner typ 20 timmar eller mer på någpot  så kan du inte fortsätta

Milan, efter två säsonger, hade gjort klart med Silva i Januari fönstret och så typ 21 december har jag en liga match elller något, så hoppar den ur efter det.

Manchester United, ar kommit en säsong tror jag. på för säsongen, ska spela träningsmatch. efter den hoppar det ur. står samma sak.
Jag testade med att ta bort träningsmatchen, så det blev ingen match. Då funkade det vidare men man tappar suget eftersom man inte vet om det dyker upp igen.

Nu med AIK, sista matchen i Champions league. sista matchen för 2009, så möter jag Genk och den hoppar ur igen. Va i helvete..
Det funkar ju inte att komma förbi en match som man inte kan hoppa över.

Någon som råkat ut för detta?

Hjälp