I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Castlevania Symphony of the night PS3

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-01-16 00:52

Castlevania Symphony of the night PS3

har sätt at klassikern Castlevania Symphony of the night kommit ut på psn i usa men inte europa än? nån som vet hur jag får reda på om och när det kommer hit? har sökt efter det på psn men den hittar inget..

2008-01-16 05:37
Du kan regga ett amerikanskt psn konto. så länge du bara anger en giltig amerikansk postkod med tillhörande giltig delstat så att säga.
kolla upp på wikipedia vad du kan använda. sen är det bara att regga dig och tanka hem eller köpa från ditt amerikanska psn konto.
du måste skapa en ny användare i xmb när du gör detta.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2008-01-16 10:43
Måste också fixa ett usa psn konto då är castlevania sotn givet finns fan knappt nått på svenska psn rätt dåligt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-16 11:08
Jag tyckte jag såg det när jag kollade sist? Men kanske inbillar mig. HUr som helst verkar det som Bionic Commando kommer till PSN/Xbox Live!!!
jagvillocksåhaenblog.com

2008-01-16 18:26
hehe Bionic Commando lirade man som fan på sin gamla atari. Tveksamt om nya kommer vara så bra iofs..

2008-01-16 20:33
Men kan man beställa med kort om man skapar ett "fake"-konto på amerikanska PSN? När jag ville beställa Shivering Isles till Oblivion så sa folk att man var tvungen att vänta tills det kom till europeiska PSN.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-01-17 00:34
potatissuger P20

Fel. Det går att köpa från amerikanska psn med ditt vanliga svenska visakort. jag har gjort det flera ggr så jag vet säkert.

2008-01-17 01:35
Läste någonstans att psn uppdateras på torsdagar, stämmer det? då kanske man skulle kuna hålla ut några timmar om det nu kommer idag.

2008-01-17 11:01
yrkesmördaren

Blir det inte strul med kortinformationen om man inte fyller i sin rätta adress m.m.?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-01-17 21:48
gjorde ett nytt acc nu. finns ju mycket mer demos och psx spel att tanka, as fint.

2008-01-18 04:53
Potatis

Har inte varit några problem alls, och då har jag köpt Warhawk, Crash Bandicoot 1 och Tekken 2 och kanske nåt mer från amerikanska psn.

2008-01-18 08:08
Då blir det att beställa Shivering Isles med direkten då :)