I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

RTS spel,ge mig tips!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2008-01-07 19:20

RTS spel,ge mig tips!

behver tips om några härliga rts spel!
tack på förhand!;D

I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2008-01-09 15:58
Starcraft
C&C Generals + Zero Hour

är dom somgivit mej mest glädje.. finns inget som att spöa 4 polare på ZH ch skratta dom i ansiktet när man glider in med luftvapnet.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-01-09 19:08
yeah(H) tack gubbz
I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....
Rappare

2008-01-09 23:02

2008-01-11 10:10
Dawn of war! :D och nya SunAge är trevligt, men ganska underligt
http://www.myspace.com/localexpressions