I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Bäst/sämst spel 2007 (top5)
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Subdominant_
2008-01-10 00:26
Är det inte häftigare att säga motherfucker när man är såpass straight outta Compton som du ändå är?
caliban
2008-01-10 14:56
och du tror det är jag. :/
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Dirty_D P46
2008-01-11 02:24
Hahahaha han peter ottsjö på aftonbladet är för skön. I höstas gav han Halo 3 full pott i sin recension och nu kallar han det för årets "svalaste" spel..
http://www.myspace.com/dirtydonline
krapduude P39
2008-01-11 03:12
1. Call of Duty 4 - Känslan i det här spelet väger äver allt annat jag spelat i fps väg. Online varar det hur länge som helst.
2. Mass Effect - Ruggigt bra spel som fick mig att verkligen glömma allt omkring mig, blev såpass att man önskar man levde i dess universum :P för mig iaf.
3. Assassins Creed - Man tröttnar aldrig på att sparka ner folk på knä i en strid för att sen sticka dom i ryggen hehe.
4. Bioshock - Riktigt bra story, men det som framförallt slår mig är atmosfären och världen dom har byggt upp. Riktigt bra!
5. Portal - Nyskapande pussel, AI:n som leder en genom spelet är riktigt komisk.
Årets sämsta: Halo 3 - Tyckte det va fruktansvärt kul i början, men då hade jag inte spelat resten av spelen som skulle komma senare... känns torrt och enformigt numera.
Årets mest hypeade: Hmm vet faktiskt inte, tror det skulle bli Halo 3 här med.
Årets mest överraskande: Faktiskt CoD4 trodde aldrig jag skulle fastna så här för ett fps någonsin, spelade betan och då vart det kul, men nu... är det ännu bättre!
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»