I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Måste hitta spelet.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-12-19 15:51

Måste hitta spelet.

Jag håller på att leta efter ett pc spel som jag spelade när jag var mindre.. Jag kommer inte alls ihåg vad det heter men jag kommer ihåg att det utspelade sig på typ 1800 talet och man är en äldre man.. spelet gick typ ut på att slakta fiender med yxa eller svärd. man kunde också spela i något arena format som man va i ett stort rum o slogs mot typ 4 skelett eller något.. snälla hjälp mig.. någon som kommer ihåg? MHV

Hey fuckface, you got a face like a fuck!

2007-12-19 16:10
Die By The Sword.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-19 16:13
AA, Fan tack:D Fan va skjysst:D

2007-12-19 16:18
En av de härligaste movesen i spelet är att slå av armen på någon sån där liten blå sak med yxa och plocka upp hela armen+yxa som vapen. Long distance baby!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-19 16:23

Haha=D

2007-12-19 16:25
Har du hittat spelet? Kan säkert gräva fram ur något spelhög o erbjuda till ockerpriser.

2007-12-19 16:46
Haha, hittade spelet.. Men tack ändå..:)