I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-11-10 03:13

The Witcher

Nån som lirat? Har spelat några timmar å diggar det jävligt mycket. Tröttnade för ett tag sen på (världens bästa spel?) Oblivion, och The Witcher känns som ett jävligt skönt alternativ. Skön story och upplägg. Personligen blir jag alltid lika glad när ett nytt grymt rpg kommer ut. Tycker det e lite lagom lnijärt och grafiken e jävligt schysst. Andra åsikter?

"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2007-11-10 05:44

Kollar på det nu, enligt Gametrailers så är det ett action spel, men så iaf. Det har ganska bra user score, så får väl vänta och se på deras review och se om det är något bra.

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-11-10 13:06
det är riktigt nice, lite som ett NWN för vuxna.
.:stöd din lokala Folkarmé:.

2007-11-10 14:15
så jävla skönt att dom inte gjort det mesigt. karaktärerna svär och det grymmaste e att man raggar upp å sätter på brudar hela tiden :)

2007-11-10 22:17

Inte fan är väl The Witcher RTS heller? :P

Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Moderator

2007-11-19 09:40
Är det grymt ni som har spelat lite då? Jag installerade det igår men nu vägrar skiten starta. Eller spelet startar men när jag ska starta ett nytt spel kommer jag bara till laddningen. Musiken fortsätter men det laddas aldrig klart. Ganska störigt med tanke på att det här verkar vara jävligt kul.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-19 16:08
krok:

jag diggar det som fan. på tiden att det görs lite mer "barnförbjudna" spel. det ända jag har att klaga på e att laddningstiderna e extremt långa. speciellt som spelet sparar varje gång man typ går in i ett hus.

2008-04-11 08:47
Spelar det nu efter jag hookat nytt grafikkort, och det är riktigt fett. Nu har det dessutom kommit några patches som minskar loading times utav helvete, och förbättrar massa annan skit.

Nice som fan är det, testa!

2008-04-11 11:53
låter ju mycket bra. slutade spela enbart pga laddningstiderna. kanske blir att installera om det då.