I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-10-30 02:08

Problem-PES 2008

Alltså, jag spelar Master league och problemet jag har är att när det blir cupomgång så spelas alla matcher utom min. Jag vet inte hur det kommer bli för laget som skulle möta mitt lag, eftersom nästa omgång inte spelats än. Jag var seedad i första omgången.. men i den andra skulle jag ha spelat mot tottenham. Dn matchen spelades aldrig. Detta är bland de konstigaste buggar jag har sett.. har någon samma problem?

En annan tråkig sak är att jag själv är lite tjurig över att jag är Bolton och ligger trea i premier league efter en halv säsong(fast jag bara haft spelet i lite mindre än en vecka, utan att ha spelat det särskilt mycket. Jag startade i Master league direkt.). Spelet är på tok för lätt. Känner ni av den där nya grejen att motståndarna skulle analysera ditt spel och utnytja dina svagheter? Jag tycker bara dom är fjantigt dåliga.

Men det viktigaste.. någon som har samma problem i cupen?