I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-10-27 15:06

Crysis Demo [PC]

Demo ute nu, Tex
Har en hyfsat stark dator, ställdes in på "high" settings som default. Flyter på bra för det mesta (otroligt jävla snyggt)
Men så fort det blev hetsigt, dvs hus som sprängs, osv så var jag tvungen att gå ner till medium för att få det att flyta 100%. Går säkert att tweeka och fixa så man får det nästan så snyggt som på high fast utan framedrop. Hur som helst så är det snyggt på medium aswell.
hyffsat kul spel, man har sett det förr och det är relativt linjärt.

2007-10-27 16:14
jävla svårt och få spelet utan framdrop tycker jag, sitter på en AMD 6000+ med 8800 gts kort och kan inte köra high utan framedrop under strider.

2007-10-27 19:04
Flyter på medium, blev sjukt förvånan att den gjorde det...plus så är det galet snyggt på medium =P

Min dator:

Intel 1,87 Ghz DuoCore
3GB DDR2 800Mhz
Radeon X1950Pro

2007-10-27 19:13
jag e skitnoob på hårdvara men jag har bla. Intel Core 2 DUO, typ 2k ram, GeForce 8800 GTS. kör allt på high utom textures och vatten o det flyter på bra tycker jag.

förutom grafiken då som är helt otrolig så tycker jag att sjävla spelet va riktigt najs också, fiendernas AI va riktigt bra och skitcoolt att miljön är så pass interaktiv, allt från buskar som viker sig undan när man går igenom dom och alla hus som kan totaldemoleras och träd som kan skjutas av osv... ger en skön autentisk (stavning) känsla. och jag är faktiskt riktigt nyfiken på vafan det är som händer på den där ön! :D aliens o shit
Graffiti is like music for your eyes.

2007-10-27 21:42
Klarade precis demot, wiee..det var ju fett kul ! Tror inte jag kommer satsa så mycket på Multiplayer när det släpps...men singelplayer kommer jag dock klara. Ska tankas...*host* köpas...

2007-10-27 21:56
mja, har inte sett så mkt av multiplayerdelen än.. bara nåt enstaka filmklipp men det verkar inte va nåt speciellt.
Graffiti is like music for your eyes.