I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction [PS3]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2007-10-26 23:59

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction [PS3]

Då demo-tråden gått överstyr och det fulla spelet kommit ut så kommer också en ny tråd för det fulla spelet!

Har spelat några timmar och spelet är riktigt bra! Sjukt kul att spela, snyggt som attans och spelet har ett skönt flyt!

Det va faktiskt svårare än jag trodde, fastnade på ett ställe och det tog mig typ 10 försök att komma förbi det. Men det är så ett plattforms-spel ska va! Nya moment introduceras hela tiden så det blir aldrig tråkig att spela; nya vapen, nya spelmoment, nya miljöer.

Det enda som har vart lite negativt är att det finns en del buggar i spelet. Ibland hänger lådor i luften ett tag innan dom ramlar ner, hittade splitter från en låda hängandes mitt i luften och monster fastnar på lite olika ställen ibland, bl.a så fastnade en gåendes mot en lyktstolpe. Smågrejer som inte påverkar ens spelande men som fortfarande är fel i spelet. Men förutom det så har det varit underbart hittills!

Married to the money, fuck the world, that's adultery