I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ultimate Fighting Championship [360 och PS3]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-10-21 15:49

Ultimate Fighting Championship [360 och PS3]

Nån annan än mig som ser fram emot detta? Ser ju sjukt snyggt ut hehe...Har väntat ivrigt på att ett nytt UFC-spel skall släppas, sist var det ju UFC tapout på xboxen som gällde, och det kan man ju plocka fram å köra en match än idag :P

Det som fick mig å häpna vad hur snyggt dom lyckats få det, ser ju nästan ut som på tv.

Checka trailern

http://www.youtube.com/watch?v=Hyai0Yabjis

You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!
Producent

2007-10-21 19:07
Ser faktiskt FETT nice ut
Lil_H..

2007-10-21 19:53
släpps till båda konsolerna, och kommer se exakt identiska ut tydligen..

2007-10-21 22:01
ser ju jävligt lovande ut

2007-10-21 22:04
ska bli kul att se ingame footage, den här trailerna säger ju inte så mkt om spelet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-21 22:17

tror knappast det ser ut så ingame, men möjligheten finns ju..tror det kommer bli som fight night ungefär, å det e ju inte direkt fult...men som sagt kan ju se ut så i ringen oxå, det snackas ju om att släppas först 2009 så vi får se..längtar som fan iaf :P

2007-10-22 18:40
perki

de står ju att de e gameplay så de e väl ingame footage

2007-10-22 19:32
Kommer säkert bli problem med 360'n som det är på Assassins Creed, och då menar jag med platsen på DVD9 skivorna :P.

Men F.Ö ser det lovande ut :)

2007-10-22 21:21
jag hoppas att det är skön kontroll!
// be the change you wanna see in the world

2007-10-22 22:14
Har ufc throwdown på gc, de är fan de sämsta spelet ja har kört typ, hoppas dehär är bättre, då ska ja nog köpa de!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2007-10-23 01:36

postade en tråd om detta några månader sen.. e riktigt sugen på detta spel!

Juventus

2007-10-24 09:30
bästa UFC spelet var på dreamcast..

Tycker detta ser för plastigt ut.

2007-10-24 10:31
who gives a fuck about "plastigt", checka movesen...
Hmm, spelet har allt en UFC fan är ute efter, MEN det ser för plastigt ut så jag skiter i det, hehe :P

2007-10-24 17:34
Hur vet du att det har allt efter sett en halvdan trailer som troligtvis inte är in-game? Kommer troligtvis vara samma problematik som wrestlingspel haft år in och år ut...
Grappling är svårt att implementera i ett spel som även ska ha stand-up.

2007-10-24 17:45
Varken du eller jag vet hur spelet kommer se ut, om det är in-game eller inte...men vi får ju ta det för givet (för tillfället iaf) att det är så, då det inte finns nåt annat å se...jag tror inte det är omöjligt å få det å se ut som det gör in-game, då release datumet e början 2009 (konsollerna har nog utvecklats på grafik-stadiet tills dess)...men att klaga på att det ser plastigt ut, när det ser så snyggt ut som det gör e ju löjligt :P

Spelet har ju god tid på sig å finputsas, hehe

2007-10-24 18:51
Eller så har vi helt enkelt olika uppfattningar av vad som är snyggt?
Hur ofta släpps det in-game videos på spel som kommer ut om 2 år?
Dessutom det enda som släpps kring spelet dessutom.
Även hur snyggt det än är så ska det spelmässigt vara bra och det är där som wrestling spel alltid haft problem. Hur ska clinchen fungera, hur ska double-legtakedowns fungera.. hur ska en sprawl fungera osv.. Allt ska få plats på endast ett par knappar och det ska vara användarvänligt.

Så att det ska vara allt ett UFC fan längtat efter är ju inte sant bara för grafiken är lik.

2007-10-24 19:10
Det lilla jag spelat av wrestling spelen idag (smackdown vs Raw) verkar det funka helt ok, klart man inte kan jämföra ett UFC spel helt å hållet med detta, men det har ju sina likheter..så jag tror inte det blir några problem med kontrollen, möjligtvis avancerad (finns ju över 10 knappar på dagens konsoler)...

Sen e ju början 2009 lite över ett år, om det nu släpps jan eller feb...jag säger bara att om fightingen ser ut som den gör på trailern (även snäppet sämre) struntar jag i hur plastigt det än är, blir ett givet köp...det e ju så UFC skall se ut på spel..kan det bli bättre?