Heroes Of Might And Magic III
Herre min skapare...plockade fram detta ljuvliga spel förra helgen och jag sitter som en dåre med kampanjerna...lätt överlägset det bästa spelet i serien....någon fler än jag som lirar? Jag sitter dock lite fast...håller på en kampanj (har glömt namnet)...men man börjar iaf att spela "upp" två olika raser..antingen dom med Djävularna eller dom med Svarta drakar...sen så får man välja vilka hjältar man vill köra med i den tredje delen i kampanjen. Man måste ta över "steadwick" tror jag staden hette, för en jävla slyna ska komma på besök inom 3 månader tror jag att det är....kruxet är bara att snubben som vaktar den här jävla staden verkligen har en MILJaarrdDD med gubbar i sin armé dom äger mig fanimej varje gång...hur in i helvete ska man klara den banan? jag blir randig av ilska...
tut!
Sänk svårighetsgraden? :) Det var år och dar sedan jag drog igenom kampanjerna men vännerna möts ibland för en nattlång mp-match som slutar efter 10h med att folk inte orkar längre.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Skivsamlare
2007-10-17 11:34
Heroes 3 var det bästaa, är nog det fortfarande :-)
be the change
klarade uppdraget igår....snacka om lycka....det går fan att jämföra med när man först slaktade onyxia och fick sin första epic någonsin i WoW för några år sedan hahaha......fick fan rysningar av lycka...sweet as candy... dags för nästa kampanj....yeehaa!
tut!
heroes är ett riktigt jävla grymme spel!
ett utav världens bästa spel - no doubt.. brukade "dejta" en brud som diggade det. hon tog med sig hotpants och nattlinne och bytte om vid sex-sju snåret på kvällen och så satt vi och hotseata och drag öl hela natten.. haha
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Queff what's her name, what's her number? :) En brud som diggar homm 3 låter mad love.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ja hur fan kunde du bli av med henne? hehe
tut!
jag håller med om att det är ett av dom bästa spelen som någonsin gjorts! jag satt och nötte det som en galning för ett tag sen när jag var arbetslös=)
YNWA
lirar det också ofta, ett av de bästa spelen någonsin, vi brukar spela det multiplayer. skaffa bara en tv vid sidan av datorn, och två möss inkopplade så är det himmel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
slurp...frugan pluggar i helgen...nu blir det homm3 deeeeeluxe.....samtliga kampanjer ska vara klara tills måndag.....or else...
tut!
Det är ett av dem fetaste spelen ever, fan vad mycket läxor som inte gjorts pga det.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Promotor
2007-10-19 15:03
drar igång spelet imellanåt, riktigt kul om man är rastlös... lätt bättre än alla andra heroes...
Hur kom du förbi megaarmén då? Hade själv samma problem för ett tag sedan
middlesex.nu
Sjukt bra spel! Nostalgi för hela slanten. Brukade chilla hos en polare och vi bytte mellan att spela Heroes 3 och hoppa studsmatta dagarna i ända... ahh.. those were the days!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
jag kom förbi mega armén genom att bygga upp en dunder kick ass armé precis till sista veckan...vid det laget hade jag maxade hjältar mer eller mindre och riktigt stora arméer.....och endast från lvl 3 eller 4a och uppåt...inga "småknattar"....jag använde mig såklart av samtliga andra borgar som fienden hade förutom uppdrags borgen...sen så var det bara att vänta ut å skicka förstärkningar...sen så slaktade jag honom med två hjältar...den ena var där och försvagade först å sedan så tog jag huvudhjälten å slaktade resten.....sjukt glad =D
tut!
Internetbattle med Heroes III's mesta hjälte någon?
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
kan du ta det där på svenska sun god?
tut!
Visst kan jag det. Någon som vill köra en Heroes tre match på internet med mig, jag är jätteduktig! Känner någon whoait för att spela dataspelet Heroes 3 med mig på internet, det vore kul. Skulle du vilja spela ett parti Hjältar Tre över internet med mig? Vore riktigt skoj att köra 6 stycken över nätet.. lär ta en jäkla tid dock med alla rundor.
haha ljuvlig "översättning" dessvärre så hinner jag ju sällan lira mer än en timma i stöten hehe =(
tut!
attans då. jag som hade tänkt få återuppleva ungdomen igen.. men icke.
Fixa hamachi så kan man ju lira ^^ Men fyyyfan vilken äcklig lång tid det lär ta://
be the change
Heroes över nätet tar snuskigt lång tid. Bara att köra ett par pers på samma dator kan ju ta en mindre evighet
jovisst är det så, men det är ju snuskigt roligt också :) sen kan man väl spara nätspel? eller det kanske bara går att spara hotseat lir.