I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Conan - Demo [360 och PS3]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-10-10 09:46

Conan - Demo [360 och PS3]

Verkar som en schysst och rejält blodig kopia av God of War. Grafiken behöver väl finputsas i mellansekvenser lite men annars helt ok. Har alltid tittat bort åt spel i genren då dom e linjära och det känns som om omspelningsvärdet är lika med "zero". Men detta var fan kul asså :P

Vad tycker ni?

You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!

2007-10-10 12:53

Inte en själ som provspelat det än asså!?

You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!

2007-10-10 15:21
Gillade inte God of War men ja tycker Conan var roligt :) Till min stora förvåning. Synd bara att de inte är Arnold Conan man är, hehe ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-10 15:26
finns det på EU PSN att tanka hem?
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2007-10-10 21:40
Hur fan kan man INTE gillar GoW?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-10-11 15:13
Såg rätt nice ut.. kan bli kul!
Juventus

2007-10-11 20:29
Haha ja soft spel, lite mer sånt här roligt fan. Tycker spelen blivit lite för komplicerade och för "allvarliga" i min mening ofta och det är synd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.