I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frustrationer över PES

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2007-09-14 02:48

Frustrationer över PES

Jag förlorade just en match med 3-1, mot en kille som var så skrattretande dålig att jag inte förstår varför han ens spelar. Några saker som inträffade var: Min målvakt rensade bollen på en kille i deras lag, vilket gav en annan kille i deras lag öppet mål, min målvakt limmade ett skott för att sedan tappa in den i mål, jag spelade bollen förbi deras målvakt, varpå spelaren jag passade med snubblar över målisen, landar framför han jag passat till (som har öppet mål). Bollen tar på killen som passat förbi målvakten och det blir offside. Blev felaktigt (soolklart) dömd offside ochblev av med ett friläge. Felaktig offside?? HUR OFTA HÄNDER DET?

också som vanligt ribbjäveln (3, en av dom var en straff) och stolpen (1).

Enda sättet att få ur mig frustrationen, som uppkommer då jag tappar poäng är att tjata till min flickvän om hur jävla otur jag har och att den fule fan som vann bara hade tur. MEN. Det verkar stundtals som att hon inte bryr sig. Så jag tänkte att alla vi orättvist behandlade stackare som spelar rankat på xboxlive i ett spel som så ofta bygger sååå mkt mer på tur än skicklighet (jag åker som en jojjo mellan 6700p-4500 utan att egentligen nånsin spela bättre eller sämre), jag tänkte att vi kunde gnälla, sura, komma med ideér om hur man tar sig ur en PES-relaterad sorg, skrika, trösta varandra, ta hand om varandra och visa att vi är fler som lider.
Denna tråd kan skapa en trygghet. En stadig grund att stå på. Ett mod. Modet att våga ge sig in i en ny match, trots risken att få sitt hjärta krossat. Varje gång man har en sån där jävla match så kom in o skriv.även om ingen orkar läsa, så kan du här, och bara här skriva ner dina känslor och skrika ut din frustration inför likasinnade.

Jag behöver erat stöd. Ni behöver mitt. Tillsammans kan vi klara det. Joga Bonito!