Fifa 08 Demo
Finns ju ute har prövat, känner mig rätt besviken... =( ngt som är coolt är att de har en ny spel mode, du spelar som en position och ska bli pro!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
verkar soft, får ladda ner skiten, har inte lirat värdelösa fifa på några år nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns fan inte alls
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trodde den fanns på marketplace, glömd att folk fortfarande kör pc
Laddar hem det nu, men tar ju sån tid med min skitlina.
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
när kommer det till affärer`? och kommer man kunna lira det på wii?
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
28:e september släpps det till ps3 iaf..kommer till Wii oxå..vet inte datum.
Vet inte om det beror på min dator eller nånting.. Men vid första testet så är det jävligt dåligt fan, tråkigt och dålig grafik.. dessutom går det så jävla sakta.. kanske går att ändra på visserligen men a..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
kommer de inte komma nån demo till 360?
i get more pussy then panty!
det vettefan m,an får hålla sig updated på xbox live
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
mmm :) en fråga om FIFA 07 då. Finns inte allsvenskan med?
demot kommer till PS3 imorgon
kmr 08 till ps2 o vanligt xbox?
okej demot sög, kändes precis som att lira fifa 07, kass grafik, dålig känsla, gjorde mål på första anfallet..
Väldigt haha..
Har alltid drömt om detta mode att man är en spelare och försöker komma upp sig kan bli riktigt kul.. Men det lär ju inte vara så bra på första spelet men däremot 2009-2010 kan det vara fullt utväcklat och kan bli en riktig hit :) En fråga ser man från ögonen när man spelar eller är set som vanligt?
man ser spelaren bakifrån rätt nära. o kameran snurrar så man ser var bollen är.
nu finns/kommer 08 demot till ps3 oxå. På UK psn eller US psn lite senare.
fanns de till 360 också?
japp nu laddar jag ner skitspelet på marketplace
ja, jag kan då klaga en del, som väntat :)
Ska lira demot nu. Sågen har jag redan tagit fram :)
Åh fy fan Delete.
värdelöst.
Ni vet inte vad fan ni pratar om. Fifa 08 kommer ge PES, som för övrigt har stått helt still i utvecklingen de senaste två åren, en riktig match.
PS. Your cunt is in the sink
märks att du inte spelat PES så mycket..då det absolut inte stått still i två år. Fifa kommer sälja bra, PES kommer sälja bra. Skit samma vilket som "vinner" iaf, JAG kommer aldrig kunna gå över till Fifa nu, och det är väl likadant med Fifaspelare och PES. Förutsatt att man spelat båda spelen förstås.
Det jag märkte var ju att passningsspelet är helt värdelöst, känslan i bollmottagning osv den finns ju inte, kontrollen är jobbig och skev. Det senaste fifa jag lirade var 2004, och dem har inte kommit ifrån det linjära ännu, det är inte samma fart som i PES. Props till att man kan köra 1mot1 iaf medans matcherna laddar hehe. Det var roligare än att spela match.
jag förstår inte när ni pratar om att man "är en spelare" och att man ser spelaren bakifrån eller nått? så upplevde inte jag det, det var ju vanlig view?
man kan ju köra "be a pro" med Ronaldinho innan matcher..^
Visste inte om det där med pro. Något man själv kommit på när man var runt 13 år(stolt). Testat demot på 360 och kan säga att jag vart mycket positivt överraskad. Dels för de/den nya kamera vinkeln som jag kört på, den man ser från kortlinjen. Dock så störs man lite på att det ska skaka när man springer fort...
Är hos en polare nu och vi sitter och lirar lite FIFA 08. Men vi blir inte kloka på hur man ändrar så man får svenska kommentatorer. Sen undrar vi även ifall man inte kan ändra så man t.ex. bytet spelare med X och inte med L1. Någon som vet?
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
varför vill man ha svenska kommentatorer?
För att man vill höra ifall det är någon skillnad från 07. Där är dom svenska kommentatorerna en skuffelse! Så jag vill se ifall dom gjort det lite bättre nu och inte säger t.ex. "Hade det där skottet gått in så hade vi haft lika!"
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
haha det är i 07 eller 08 då dom säger "Bra tanke" haha fan jag kan förlora eller vinna bollen dom säger det ändå!
ErranP P18 Du uppade en typ 1 år gammal tråd för att ge oss det? Är du full?