I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jesus jag hatar RE 4. Och God of war.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2007-08-22 15:43

Jesus jag hatar RE 4. Och God of war.

Två utav de mest hyllade spelen, komplett med ologiska pussel, mediokra storys och sadistiska speltillverkare som konstruerar banor som bara öser skit över spelaren.
Tacka vet jag spel som MGS som är spelglädje inkarnerat, där varje hinder och boss iallafall är motiverade. De flesta har mage att påstå att RE 4 är ett utav de bästa spelen till PS. Ha! Pyttsan! Humbug! Bolsjevikfasoner! Hade spelet inte varit lånat utav en polare så hade jag fan brutit sönder skivan i ursinne.
Vad är det för arkitekter som ritat husen i RE 4? Vem fan vinner på att montera två paralella eldkastare i en korridor, placera ut gröna och gula plantor bakom tavlor, placera ut diamanter på förnuftsvidriga ställen som skal gå till statyetter som öppnar hemliga gångar genom bärande väggar o.s.v. o.s.v.
Ok, banorna i Pandoras tempel i God of War är konstruerade utav något så abstrakt som GUDAR, vilket kanske förklarar den bisarra tekniken som gör att rakbladsvassa hjul kan hoppa kors och tvärs genom ett rum, men det är likförbannat skittråkigt att bli dödat för sjuttiELFTE GÅNGEN OCH MAN SLITER SITT HÅR OCH VAD FAN SKA MAN RÄDDA ATEN FÖR, VAD FAN HAR DOM GJORT FÖR EN?

Och FÖRRESTEN, vad fan är MGS för jävla spel egentligen?
Revolver Ocelot blir Liqiud snake efter att han fått Liquids arm påsydd, och hur kan den där jävla generalen i MGS 3 styra en komplicerad stridsvagn genom att helt enkelt vara elektrisk? 
Jahaja jahaja dom har tänkt på allt i MGS. Pyttsan! Ha! Söver man en soldat i MGS med bedövnings-special-pistol så slaggar dom lite, och sen vaknar dom upp dumma som aldrig förr, rapporterar inte till HQ om deras mystiska somnambulism, och fortsätter patrullera som får ända till dom blir avrättade utav yours truly.
Och djungel. Djungel i RYSSLAND? Not in a thousand years.
Och raiden. Den där jävla Raiden.
Jag pallar inte mer. Just needed to vent.
Jag skal återgå till mitt Max Payne.

the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED