Jesus jag hatar RE 4. Och God of war.
Två utav de mest hyllade spelen, komplett med ologiska pussel, mediokra storys och sadistiska speltillverkare som konstruerar banor som bara öser skit över spelaren. Tacka vet jag spel som MGS som är spelglädje inkarnerat, där varje hinder och boss iallafall är motiverade. De flesta har mage att påstå att RE 4 är ett utav de bästa spelen till PS. Ha! Pyttsan! Humbug! Bolsjevikfasoner! Hade spelet inte varit lånat utav en polare så hade jag fan brutit sönder skivan i ursinne. Vad är det för arkitekter som ritat husen i RE 4? Vem fan vinner på att montera två paralella eldkastare i en korridor, placera ut gröna och gula plantor bakom tavlor, placera ut diamanter på förnuftsvidriga ställen som skal gå till statyetter som öppnar hemliga gångar genom bärande väggar o.s.v. o.s.v. Ok, banorna i Pandoras tempel i God of War är konstruerade utav något så abstrakt som GUDAR, vilket kanske förklarar den bisarra tekniken som gör att rakbladsvassa hjul kan hoppa kors och tvärs genom ett rum, men det är likförbannat skittråkigt att bli dödat för sjuttiELFTE GÅNGEN OCH MAN SLITER SITT HÅR OCH VAD FAN SKA MAN RÄDDA ATEN FÖR, VAD FAN HAR DOM GJORT FÖR EN? Och FÖRRESTEN, vad fan är MGS för jävla spel egentligen? Revolver Ocelot blir Liqiud snake efter att han fått Liquids arm påsydd , och hur kan den där jävla generalen i MGS 3 styra en komplicerad stridsvagn genom att helt enkelt vara elektrisk? Jahaja jahaja dom har tänkt på allt i MGS. Pyttsan! Ha! Söver man en soldat i MGS med bedövnings-special-pistol så slaggar dom lite, och sen vaknar dom upp dumma som aldrig förr, rapporterar inte till HQ om deras mystiska somnambulism, och fortsätter patrullera som får ända till dom blir avrättade utav yours truly. Och djungel. Djungel i RYSSLAND? Not in a thousand years. Och raiden. Den där jävla Raiden. Jag pallar inte mer. Just needed to vent. Jag skal återgå till mitt Max Payne.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
Bolsjevikfasoner WHAT? I övrigt.... Kan jag väl till viss del hålla med om att re4 inte är någon favorit. Men klagar du på god of wars bandesign så kan du lika gärna klaga på super mario 64's bandesign, och då är du minst sagt ute och cyklar.
Alla spel har bra och dåliga sidor, i God of Wars fall blåser den positiva skaran av innehåll, ner den negativa skaran, nedför Atlas högt uppburna händer. Givetvis ska man vara kritisk, men det är helheten som står i fokus, det är den du ska betrakta.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Producent
2007-08-22 17:38
Köp en DS och importera alla japanska jävla trägårds/städ/torka röven spel som finns där så får du se hur kul det är med realistiska spel.
Ok, du är uppenbarligen dålig på tvspel. thats your problem. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håll dig till nåt annat då
rakbladsvassa hjul kan hoppa kors och tvärs genom ett rum, men det är likförbannat skittråkigt att bli dödat för sjuttiELFTE GÅNGEN OCH MAN SLITER SITT HÅR det måste ju finnas lite svåra banor i spel, annars är det ju inget kul och känns ovärt och tråkigt när man klarar av ett spel på ynka 3 dagar. practice makes perfect, så visst kan man klaga och skrika och förbanna allt som har med spelet att göra men sen när man klarat den banan/bossen whatever så känner man sig jätteduktig. erkänn.
What I said, yo!
RE 4? vad är det för spel?
Producent
2007-08-23 02:06
Producent
2007-08-23 02:07
melanieärdemented P61 :Finns djungel i ryssland.. Ganska stort land vettu, rör sig över många olika klimatzoner., sigh
Valero: Hehe eller hur? Finns ju fan öken i Ryssland också. Roligt att snubben först hyllar MGS för att i nästa stycke såga det haha
At the gates of Eternity...
Producent
2007-08-23 13:51
Skojar du det där med God of war eller vad fan är de frågan om?
Lil_H..
Ja, det var en aning förvirrande.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
MGS is the shit RE var nice men håller med om plantorna bakom tavlor och rubiner här och där suger, samt att gåtorna är skit jämfört med tidigare lir
du är kär i mig.
Re4 har alla de saker du nämnde för att det ska vara mer utmanande att spela. plantorna finns där för att du inte ska dö och gråta ännu mer än vad du gör för tillfället. Om du följer storyn i gow så förstår du vad spelet går ut på och förhoppningsvis varför man gör som man gör. Ryssland är som sagt ett stort land. Sedan kan jag upplysa om att mgs3 utspelas i SOVJET. I Slutändan handlar det om spel, lev med det. Man minskar verklighetsförankringen för att göra spelen ROLIGARE ifall du inte fattat det.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
klart plantorna ska finnas, men kanske lite mer logiskt utplacerade, som i RE1,2 osv.
du är kär i mig.
newsflash, DET ÄR ETT JÄVLA SPEL DIN SATANS NÖRD:
melanieärdemented P61 pluggade du NV i gymnasiet eller? NV:are brukar tycka att allt ska vara så j***a logiskt! Precis som psk säger, det är ett fucking spel! Om du inte tycker att det är kul kanske du ska hålla dig till mx payne resten av ditt liv... RE4 är grymt!
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
För max payne är ju helt verklighetstroget och logiskt. Haha
dessutom älskar jag RE4 musiken.
What I said, yo!
men det är likförbannat skittråkigt att bli dödat för sjuttiELFTE GÅNGEN OCH MAN SLITER SITT HÅR OCH VAD FAN SKA MAN RÄDDA ATEN FÖR, VAD FAN HAR DOM GJORT FÖR EN? Det har aldrig slagit dig att du kanske är en sopa?
Man spelar ju för att vinna över spelet inte för att gå genom banorna och titta på den fina graffiken!?
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
Är snubben verkligen seriös då? Det känns ju onekligen inte så. För övrigt så går god of war inte ut på att rädda aten.
Skojjar du? Det är förfan överdrivet bra story i God of War. Allrahelst när man räknar med att det är ett actionspel, vilka som regel annars har sådär lagomt usel story. Annars som Scrotum säger, om du har varit minsta vaken under spelets CGI sekvenser (vilka förövrigt är bland de häftigaste CGI:er jag sett i ett spel) så borde du veta att Kratos motiv är ALLT annat än att rädda Aten. "Jahaja jahaja dom har tänkt på allt i MGS. Pyttsan! Ha! Söver man en soldat i MGS med bedövnings-special-pistol så slaggar dom lite, och sen vaknar dom upp dumma som aldrig förr, rapporterar inte till HQ om deras mystiska somnambulism, och fortsätter patrullera som får ända till dom blir avrättade utav yours truly." Näe, men tänk såhär istället. Hade du sövt soldaten och han somnat, (hade han först antagligen sovit resten av spelet, men förutsatt att han vaknar) vaknat och rapporterat in det och det hade varit 100% logiskt så hade hela området blivit översvämmat av soldater och jeepar med monterade automatkanoner. Och då hade du antagligen klagat på att skaparna gjort det orealistiskt svårt ur spelperspektiv. Och sen, vadå Max Payne? Där kan man hälla i sig 10 BURKAR smärtstillande tabletter, som på något oförklarligt sätt gör så att Max kan skaka av sig allahända hål i lungor och inre organ. Jag menar, sånahär saker kan man hitta i alla spel, vilket är varför man som gamer får ta spelet för vad det är. Och istället för att klaga på bristerna prisa styrkorna, samt sätta mentaliteten efter universumet allting utspelar sig i. Sluta gnälla.
Hahahaha, ni e fan sköna allihop. Tack hörni. Och
The_Donut P16 , word up!
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
Så här brukar jag också bli då jag bestämt mig för att spela igenom ett spel rakt igenom men någon viss bana sätter käppar i hjulet.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com