hmmm... Ninja fighters 2 ? xD ingen aning
Get Random!
Ser ut som ngt Bushido Blade, Tenshu, whatever nånting, :)
Producent
2007-08-13 00:38
Ninja Gaiden!!!!!1 Nä har inte en blekaste, Ruruoni Kenshin: The Game...
Gaia Rätt :) Bushido Blade.
gah jag har ett jag MÅSTE lägga upp! får jag smita förbi?<3
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Nej, regler är regler.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men! spelet är så mysigt<3 äh, jag väntar:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Oj, hade jag rätt? ^^
Aja, här kommer nästa,
Denna är rätt enkel,
LÄNK
Ouh! den kan jag! 1080:avalanche!
meen, eftersom herr GAIA är offline och det är 156% att det e rätt spel så får jag väl lägga upp utan at han sagt nåt?(A)
Producent
2007-08-13 14:51
Spelet! För riktiga mördarthugs borde det här vara enkelt.
det är väl inte 3d eller?
japp, duke nuke'm 3D! fofoya tog det!
det är Duke Nuke 'em 3D
Get Random!
nej rem, fofoya vann.
Faxanadu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Här kommer nya bilden.
Bild
här gången
haha jag vet, men jag ska låta nån annan svara den. =)
..
haha jag vet, men jag ska låta nån annan svara den här gången . =)*
..
ReM - nä.. blåa håret får mig att tro nått ur BoF serien.. kanske Breath of Fire 2?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
är inne på samma spår som Queff faktiskt, ser inte riktigt ut som ett FF spel.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Queff har rätt, BoF2
det påminner om det där F-17 eller F-16 (eller F-15) till NES, men det är det säkert inte..
Astroids 3D ? xD
Get Random!
Nix! keep guessing! Ledtråd : Spelet är en uppföljare till ett spel som först släpptes till Amiga
Producent
2007-08-13 23:38
Producent
2007-08-13 23:39
"Frontier: Elite 2". 'Scuse me sir.
Producent
2007-08-14 00:04
någon final fantasy liknande?!# ingen anning.
Std crew....we have a vision..do you???....
Producent
2007-08-14 01:32
Gissar bara: Legens of legaia...? Vill ju också läga upp en bild:-(
ååå du gissa rätt ju, fan bra sen jag.