I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-08-02 19:27

God of war (ps2)

Hej, vet inte om detta påvärkar regel 1 här, men nu sitter man nästan klar med god of war, och så har svrighetsgraden ändras till lättaste, så jag dödar allt i princip på 1 slag, vääldigt tråkigt när jag kört hela spelet på hard.

Vill verkligen ändra tillbaka, men eftersom jag är fett långt in i spelet så är det jävla surt och börja om, och eftersom svårighetsgraden ändrades av sig själv, då borde jag ju kunna ändra tillbaka? vad har hänt....

Upp i snoken ska det!
Rappare

2007-08-02 21:22
Jag har svårt att tro att svårighetsgraden ändrades av sig själv. Du kanske dog några gånger i rad och sen ändrade till easy, men då har ju du fortfarande gjort valet. Jag känner då inte till att man ska kunna ändra till en svårare svårighetsgrad hursomhelst, så du är nog fucked om du inte har en sparfil strax innan det blev easy.

2007-08-02 21:23
Spelet frågar ju dig om du vill ändra till easy. Jag tror inte det går att ändra tillbaka in-game.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2007-08-03 14:18
Jag måste ha tryckt för snabbt då, men jag var typ 10 min från end-game så det spela inte så stor roll, kan låsa tråden
Upp i snoken ska det!