I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-07-26 17:08

Schysst 360 deal?

Någon som vet något om det? Bästa jag kunde hitta var det här: http://www.webhallen.com/prod.php?id=70498 Och så vet jag inte hur man gör länkar. Vill bara ha en så bra deal som möjligt. Funderade på Elite men när jag såg prislappen dog alla ambitioner om en sådan. Den där HDMI kabeln skulle väl gå att köpa separat ändå? Blabla full HD 1080 och vad folk snackar om, men 360 har väl inte ens full HD ändå? Så vad spelar det för roll om man nu har en HDTV med det? Vore fint om någon kunde förklara det för mig. Finns så himla mkt att läsa om 360, men bara 10% av det är väl ens relevant. Försöker packa in alla frågor i en tråd här...

En bra fråga vore väl om man egentligen förlorar nåt på att köpa Premium istället för Elite. HDMI kabeln (kanske) går att köpa separat, vet inte, 120 gig hårddisk går att köpa separat, sen var det väl inte mkt mer att hurra för angående Elite? Värmeproblemet iofs, men har hört att alla 360 från efter årsskiftet har gått mkt lugnare ändå.

Finns säkert en massa bra frågor jag missat, men ni kanske kan förutse dom och svara ändå? :D Vore tacksam för all nyttig info, tack och hej :)

A historian is a prophet in reverse