I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

NiGHTS: Journey of Dreams [Wii]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-07-24 15:30

NiGHTS: Journey of Dreams [Wii]

Uppföljaren på Segas kanske bästa spel till Saturn (sägs det). Även om du inte har spelat orginalet som jag så kanske du tycker det ser otroligt intressant ut. Eller vad tycker ni??

Här är några bilder och en video...

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Video på Youtube

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-25 00:06
Åh nu måste man fan ta tummen ur röven och köpa Wii. Har viljat spela NiGHTS till saturn men inte fått tag i det.

2007-07-25 07:01
Fall 2007 är allt det står på segas sida. Så någon gång nu i höst troligen!

Har också velat spela orginalet men har aldrig fått den chansen men jag tror att orginalet släppts på VC på Wii ett tag innan det här spelet. Skulle iaf vara kul!

Förresten om någon har spelat orginalet, vad går det ut på??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-30 21:29
nu ska vi se om vi kan få lite mer uppmärksamhet :)

2007-07-30 21:45
Med tanke på att sega slaktar klassiker på löpande band för tillfället så är mina förväntningar ganska låga.

Orginalet går ut på att stoppa en onding i en drömvärld som samlar folk drömenergi. Man flyger omkring genom ringar och besegrar fiender. Det är udda men beroendeframkallande eftersom man på  varje bana får poäng baserat på hur många links man lyckats göra.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2007-08-01 11:57
haha aa sega har förstört en del klassiker på sistonde faktikst. Men Nights verkar endå väldigt intressant. Man får väl hoppas!