Låten som går när man är i deatmountain ( i den "mörka" världen") i Zelda Link to the past.
Mikael Söderlund was here!
Monkey Island 3 intro . Den bästa versionen. ;) Final Fantasy X har massor av otroligt bra musik, men min favorit från soundtracket måste nog ändå vara Sight of Spira . Bara en snubbe på en gitarr på videon dock, och han missar ibland. Men ni läre känna igen den.Shadow of the Colossus , som någon nämnde tidigare i tråden har också ett helt underbart soundtrack. Och man kan väl inte prata om Silent Hill 2's soundtrack utan att ha med Theme of Laura . Bra tråd, förövrigt.
Ja, FFX har läskigt bra musik, det måste påpekas.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Säger det också, Zelda: Ocarina Of Time . Song Of Time Song Of Storms Windmill Hut-låten Vilka jävla slingor!
Joo. Dire dire docks.. Det är nog ända jag får ordentliga rysningar av tror. Helt sjukt låt. Var den första låten låten som kom på skallen. Det är nått med den låten. Sen hela monkey island themet får en att rysa också :D I övrigt så kan jag säga att när jag tänker tillbaka på Zelda när jag läser i tråden så visst får man rysningar där också.
That's just stupid.
You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!
När jag spelar FF IX och beatrix theme(Loss of me) spelas då fäller jag nästan en tår för att det är så satans vackert. oj oj oj
Loss of me
MS orginal musiken får ja RYCKNINGAR av
Psycho Cirkus !
zelda =D...
jag har alltid rätt.
1. Allt från Super Mario i princip, behöver inte förklaras! 2. Låten som spelas när GTA 3 laddar i början. Minns varenda sekund av den dagen som jag satt skiiiiitspänd framför tv:n. Hade precis köpt spelet och bara såg hur den sakta laddade och så starta den korta filmen där dem rånar banken men allt går snett och han blir skjuten :o 3. Klickljuden på CS, på menyerna menar jag då. :D
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Det här är väl inte så nostaligiskt, men alla låtarna i FFX är så grymt jävla sköna...
<3
cosmo canyon i ff7, där reds by ligger
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Tycker en massa låtar från kingdom hearts 2 är sköna som fan, och sista videon i 1:an när dom precis besegrat Ansem och Kairi åker ifrån Sora och dom andra, med den låten får man riktiga rysningar. Ruskigt bra =D
http://www.youtube.com/watch?v=5hhWsJzjPGM Där är slutet på kh 1, så jäävla bra!
Hangaround
2007-07-03 14:58
Baldur's Gate 1&2 har helt sanslös musik.
Intro musiken till Super Metroid är jävligt grym.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Halo har jävligt grym musik. testa att sätta in themet i mp3:n och åk tunnelbana/bil/buss/mc osv så kommer du se slagsfältet från halo framför dig.
Legend of Zelda: Ocarina of Time Ni vet låten vid sand staden??? JAG ÄLSKAR DEN ! Någon som har anning om vad den heter? Måste fixa den!
settlers 1 !!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Håller med er alla...finns så jävla massa som dem verkligen kämpat för att passa in på både spel eller just under någon speciel bana eller sekvens i spelet, man ryser då det smälter ihop så fint.... ...håller speciellt med Silent Hill serien, MGS, Zelda:OoT, Monkey Island och lägger till ännu en klassiker, The 7th guest .
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
HenkO P26: JAAAAAAAAAAA!!!! =D Tack hihi !
Jag säger MGS-spelen, allihopa, men framförallt 2an! Harry-gregson williams really knows his shit hehe
Gamertag på 360... Leppas
Vandal Hearts..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.youtube.com/watch?v=Rxkq402gYEo&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?v=PIqailPd89I - Helt underbart
PS. sitter på safari, därav länkningen.
Några riktiga godbitar ;)
1 2 3 4 5
Någon på jobbet har en låt som ringsignal som låter precis som musiken i Tristram från Diablo. Varje gång hans telefon ringer stannar jag upp och tittar drömmande ut genom fönstret...
Castlevanias musik håller ju alltid hög klass här har vi en t ex
http://www.youtube.com/watch?v=6AJHkKWUnL0 Men den här tar ändå priset, är från Symphony of the night vilket för övrigt har jäkligt sköna tunes..När jag kom in i detta rummet blev jag som förtrollad hehe, detta efter att föregående rum haft hetsig musik som fan å jag haft en helvetes massa problem, detta kändes som att hamna i himmelen.
http://www.youtube.com/watch?v=IYwS6481oQk Uppa denna gamle tråden FFS!
Peace
You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!
När det gäller musiken i spelet så blir det klart något från halo serien, finns mycket bra spelmusik men inte många låtar ger en rysningar samtidigt som man krigar som en tok
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Finns så sjukt mkt, men favoriterna är ändå Zelda - A Link to The Past Resident Evil 2 TES IV - OBLIVION
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Final Fantasy VII - Aeris Theme
I orchestrated version är den mkt vacker..
megaman musiken e ju super skön o lyssna på och blueshadow musiken e nice.
fuck you and have a nice day sucker
Get hit and Hit back // GoBo
För er som gillar spelmusik kan jag ju rekomendera Lost Odyssey, bara musiken är fan värt köpet, Uematsu i högform.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Min favorit är MGS musiken, så sjukt starkt! Sen helt klart får jag rysningar när jag hör Super Mario ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Contra tack vare 2 Brothers from the gutter med percee p och diamond d
njut
Resident evil musiken och sound-a-like förknippade jag alltid med zombies...hm
Meep meep
Final fantasy ... alla spel har bra musik.Project zero trilogin... speciellt tack vare Amano Tsukiko.Silent Hill musiken.. från alla spel.Illusion of Time Secret of Mana första Zelda <3
What I said, yo!
Aeris theme....FFVII
Sen så har vi
Amano tsukiko's "Chou"
och hennes andra "Koe":
What I said, yo!
Det senaste spelet som fångade mig med hjälp av musiken var Fable till xbox. Jag får underliga känslor när jag hör musiken till det. Mysigt.
I tego arcana dei!
Lazy Jones, Speedball, Poltergeist.. Ja, mest David Whittaker alltså. Angående spelmusik så är det alltid värt att nämna att Rockbox spelar bl.a. SID-, NSF- samt SPC-filer direkt i din MP3-spelare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.