I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-06-14 20:33

Gta - gäng?

Det här med att kunna ha ett 3 resp. 4-mannagäng, hur fasen funkar det?
Jag har försökt allt från att skjuta till att hota mina kära grönklädda vänner, men inget verkar hjälpa?

Kolbász for you, the Hungarian crew

2007-06-14 20:56
Om du lirar på Data så ska du sikta på din homie och trycka G.

Om det är PS2 du lirar så ska du låsa ditt sikte (sånt så det kommer gröna streck runt gubben) och trycka på någon av pilarna i kontrollen.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-06-15 09:47
vänster pil.
högerpil så förolämpar du den du har i ditt gäng

tror jag.. och uppåt pilen så ropar du att dom ska komma till dig om dom sprungit iväg, omch neråt pilen att dom ska stanna
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-06-15 10:13

står det inte i controls annars? , men det är ju bara att trycka på g typ, fast man måste ha respekt för att kunna ha många med sig + att man måste har kommit en bit för att recruita väl?, inte långt men en bit som sagt..

Get Random!

2007-06-15 16:09
tack för hjälpen grabbar. dessutom kan jag utlysa att jag bjussar på kakor till den som klarar det urtrista missionet "robbing uncle sams", jag hatar gaffeltruckar!

2007-06-16 18:26
säg till när du är i skåne så löser vi det.

2007-06-16 19:12

rå hit med kakorna, är i hbg nu

"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-06-16 19:35
hur lätt som helst ju? bara ta några i början sen dödar du folket, sen tar du några till sen dödar du några till... annars kan du ju alltid använda fusk bara till det uppdraget ^^
Get Random!

2007-06-23 23:59

en grej jag aldrig gjort på san andreas e att stjäla saker och sånt? för man kan väl göra inbrott i hus ? man måste typ ha en viss bil för att göra det.. eller?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-24 00:05
Svar ja man måste ha en viss bil för att göra inbrott..
Den står där B-Up bor eller bodde från början i Los Santos..

Och för att rekrytera medlemar siktar du på dem och trycker uppåt..
i allafall på PS 2

och om  det är nått jag hatar på San Andreas så är det när man tagit över gäng områden så visar det sig i mitt fall att jag missat en ända Vato område (gul färg) och det området är så litet så jag ser det knappt bland allt det gröna, blir riktigt irriterad på den skiten..
aja