I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-31 20:56

Forza2 [360]

vad säger ni om det? release nästa vecka huh?
har ni förbokat? spelat demot?

spelade demot och förbokade direkt... fick dock avbeställa för jag hade lite mkt utgifter denna månad. bröllop och skit. är sjukt förväntansfull iaf! demot var nice... många trevliga bilar men körde man banan några gånger så pallar man ju inte mer. nu är man bra sugen på spelet iaf! får bli inköp nästa månad.

såg förresten att det fanns för folket som brände spel...

2007-05-31 22:07
Jag är laddad som tusan, dock har jag inte bestämt fall jag ska försöka fixa ett exemplar till releasen.  Planerar nämligen en resa så jag tänkte skära ner på "onödiga" utgifter.

Får nöja mig med GTR 2 tills vidare

"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."

2007-05-31 23:43
det spelet e så fucking otroligt bra.. fick det förra fredagen..
asså grafiken känslan o alla billar waaaaaaah sejjer man ba-

har inte hunnit spela så mkt ..typ 5-10 tim sammanlgt men de e riktigt bra kan jag sejja.. ni kommer inte ångra er om ni skaffar det..
ROB
Webmaster

2007-06-01 10:59
Jag har spelat demot. Kändes rejält nice. Vi får styra upp en Whoa Turnering sen på Xbox-Live!

Ska köpa det snart.

Btw. Kör ni bilspel med ratt eller handkontroll?
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2007-06-01 13:27
Stuck P27

Beror helt på vad för bilspel men Forza är ju en simulator så då blir det en ratt för mig.
 Till dator har jag en gammal stackare jag spelar med.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."

2007-06-01 14:46
bästa bilspelet jag har spelat i hela mitt liv, garr.

2007-06-01 17:28
aaarh sugen man blir.

kör hk nu hade helst velat ha ratt men ingenstans att ha den. ligger i sängen och spelar :)

2007-06-04 16:28

Spelade demot och vart verkligen inte sugen, DiRT därimot, där snackar vi bil-spel.

360 GT: Beezwaax

2007-06-04 19:07
Beställt det och väntar:)

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2007-06-05 18:30
körde dirt jag med... var lite besviken på banan man körde med evon. känns som man tröttnar på crossbilarna med. men annars är det nog minst lika bra som alla andra Colin McRae spel...

2007-06-08 14:58
Nu har jag spelet i mitt ägo, det är riktigt riktigt asbra:)

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2007-06-16 18:23
Någon som har lackat en fin bil `?
cva ?
Webmaster

2007-07-09 19:15
Sjukt bra känsla i spelet. Skulle vilja pröva med ratt faktiskt .. jävla meck att ha en stor jävla ratt i lägenheten bara. Ni som spelar .. adda gärna mig "Stuckish" heter jag. Vore kul att race:a lite nångång även om jag är rätt kass hehe.
Admin

2007-07-09 21:17
Stuck

Det är ASKUL med ratt, speciellt med inställningarna man gör för handling känns så tydligt i känsligheten i ratten och hur man måste köra.
Men ska man ha ratt ska man egentligen köpa Microsofts trådlösa med force feedback, men den går lös på 1300:-, jag köpte en logitech med axis feedback istället (skakar bara åt höger och vänster) med sladd.

Har även Colin McRae DiRT nu, och Forza knäcker rakt av, helt och hållet!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2007-07-09 21:21
Okej noob fråga säkert men hur bra är det jämfört med gran turismo?
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Admin

2007-07-09 21:25
Baboso

Beror på vad du är ute efter, det är inte sååå mycket snyggare (för att vara next-gen). Det känns lite mer realistiskt, men det har ju inte ens i närheten av samma samlarglädje och karriärsvilja. Bilar får du eftervarje cup (om tre races) och inget jobbigt nötande till lincens behövs. Sen har det ju inget rally heller, vilket är lite synd.

2007-07-09 21:33
JP
Gran turismo var som roligast när man var teen.
Nu har man så mycket "viktigt" att göra så man hinner inte med alla moment.
Med andra ord passar det nog mig ganska bra:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2007-07-09 22:28
kan ni inte välja mella dirt och forza2 så ta båda ffs :)

F.ö är Forza2 underbart realistiskt med feta skademodeller och motorljudet från bilarna är helt autentiska, vilket är galet nice.

Någon som kör med ratt och tjofräs, värt att införskaffa?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Admin

2007-07-09 23:37
frost

Läs mitt inlägg till Stuck.
Webmaster

2007-07-10 10:28
Forza2 slår ju allt jag spelat i realism. Man märker sån sjuk jävla skillnad på bilarna. Fan helt omöjligt att köra en bil man inte är van vid utan "bromshjälp" .. men det är jävligt kul.

När jag spelade Dirt efter jag spelat Forza så var det ju inte så jävla kul. Dålig känsla osv ..

Det ända som konkurerar med Forza är PGR3 .. Kudos grejen i det är kul. Gillar man PGR3 så gillar man ju Forza.

Ska vi styra upp en whoa tävling nångång? :)

2007-07-10 16:31
nu har jag skaffat forza2 jag med. tog en vecka så var jag driverlvl 20 hehe... riktitg bra spel.

finns som sagt en del nackdelar jämfört med GT men fördelarna väger upp alla gånger. allt jag störde mig på vad gäller GT är till det bättre i forza. exempelvis motorljud och att japanerna är så satans självgoda och tror en impreza med 200hk drar ifrån en viper. framförallt motorljudet...

licensgrejjen kan ju kvitta med, klarar sig fantastiskt bra utan faktiskt ;)
Webmaster

2007-07-11 13:13
Vad har ni för gamertags? Vore kul att kunna tävla lite med er på varvtider och sånt :)

2007-07-11 14:14
vi kör med ratt o pedaler, det är skitakul :D

spelade mot en 8 årig flicka live häromdagen. då hade ja bara testat spelet en gång så ja körde av vägen o sånt. men då sa hon "sara I´ll wait for you" så åkte jag lite då stod hennes bil där, så blåste jag förbi o vann. kände mig så hemsk:(

grymt bra spel iaf :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-12 18:57
måste fixa live igen så jag kan köra lite online med. verkar fett skoj !

2007-07-17 21:26
Gamertag: krapduude

Har spelat ett tag nu är sjukt kul, hoppas vi kan styra upp nån turnering som småningom. Har lite problem att spela på liva just nu dock, mest för att jag är för snål för att köpa wlan adapter så jag bryggar anslutningen genom laptopen... blir lite random disconnects av nån anledning.

2007-08-02 18:24

Nu har jag oxå köpt det tillsammans med microsoft ratten.
Sjukt kul xD

Nån som lirar detta fortfarande?

offtopic: Hur stänger man den automatiska inloggningen så det står i msn'n vad man håller på med??

4 months down the down the road the idiot gear kicks in