I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tomb Raider Anniversary.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-05-26 01:04

Tomb Raider Anniversary.

Ni som har spelat, vad tycker ni  och var är ni någonstans.   

Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.

2007-06-01 16:50
Klarade nyss ut det.

här finns demo att ladda hem!

Kommer inte ihåg så mycket av "orginalet" då jag var ca. 8 år när jag spelade det, men jag tyckte anniversary var underhållande.

+Riktigt klurigt på vissa ställen
+Snyggt

-Croft Manor var väldigt litet, gick snabbt att gå igenom, skulle vilja ha mer klurigheter i huset
-Saknar att skjuta människor, man skjuter bara djur i det här typ
-riktigt få vapen att välja emellan :(!

värt att spela igenom

I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-06-02 00:35
Just det!

+Många checkpoints, riktigt bra!
-Inga fordon
Lättare att komma på negativa saker än positiva.
Jämförelse med det gamla

Hoppas på fler Tomb Raider i framtiden.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-06-02 00:37
är det en ReMake av första spelet eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-02 00:58
fresh2death

yep, det kom ut i affärerna igår också. (1 juni)
Producent

2007-06-02 02:10
Är det exakt samma spel fast med ny grafik eller har dom ändrat på spelet till viss del?

2007-06-02 14:04
Ohfyfan vilka minnen från dom gamla tombraider, guldvärda, älskar dom! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-02 16:01
Okey... Kommer det här till någon konsol? eller är det bra Pc?

2007-06-03 17:46
PS2, kommer till PSP & Wii senare, hur sent vet jag inte..

Donut

Anniversary is an enhanced remake of the original 1996 platform best-seller, built using the Legend engine. It is not a 1:1 remake, but it follows the same basic plot and builds on it. It is supposed to feature the original game key moments and all the levels present on the original game rebuilt from scratch to match with the more dynamic new abilites of Lara.

-wikipedia

2007-06-04 14:22
det bästa är ju hennes upphetsade stön hela tiden!

2007-06-07 14:21
Helt okey spel ,kan inte klaga :)