fattar ingenting av den bilden som kommer upp
You already know, den e on lean!
Jag hoppas mest på World of Starcraft, men känns som att ett sånt stort projekt skulle man haft problem med att hålla hemligt. Återstår gör då Stracraft 2, vilket också är mest logiskt att presentera i Korea.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
19:e maj! StarCraft 2 är det enda spelet man någonsin kommer att behöva.
jagvillocksåhaenblog.com
Jag har hört talas om Diablo 3. Hoppas på det, har aldrig tyckt om starcraft
Men Diablo är ju så djävulskt tråkigt.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Spelar ingen roll vad dom släpper. Blizzard gör aldrig ett dåligt spel.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Skivsamlare
2007-05-13 17:48
jag hittar ingen sida drä det står om starcraft på sidan du länkade?:P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Midas P25: jo men vart fick du datumet ifrån?
INOK: Nej det är ju inget bekräftat än, men dom flesta tror att det är ett nytt starcraft dom ska visa upp. Som sagt, den 19'e får man veta.
Med fantasi ser det ut som en terran marine som står i bakgrunden där.
hur han fick fram den 19'e är att dom byter bild varje dag, igår va de Warcraft 1 och 2. nu är de diablo osv... frågetecknet = 19 maj :D
19:e är det någon grej i Korea, kommer inte ihåg vad det heter.
jagvillocksåhaenblog.com
Så typiskt Blizzard att vara så jävla hemlighetsfulla....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, kommer bli en lång vecka. Jag hoppas det avslutas med att de bekräftar StarCraft 2 och visar deras oerhört snygga CG intro och lite snygga screenshots.
jagvillocksåhaenblog.com
Oh god..Starcraft 2 skulle vara orgasm i pixellform..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja visst. Synd bara att det lär bygga på någon modifierad WC3 motor.
jagvillocksåhaenblog.com
kommer starcraft så ska ja nog låsa in mig och aldrig komma ut när spelet släppts och man har det i handen
Hehe, frågan är hur många Koreaner som kommer förlora sitt jobb.
jagvillocksåhaenblog.com
börjar bli pirrigt.. nån som vet vilken tidzon dom går efter?
SIdan är uppdaterad. Nu Starcraft. Damnit vilken väntan. 4 dagar till...
jagvillocksåhaenblog.com
Sweet med ett nytt Starre 2 som kommer bygga grunden för World of StarCraft år 2010
och det är på Blizzard WWI den 19:e för er som undrar om eventet =P
Hehe, villken chock om dom skulle komma med helt nytt spel... Alla förväntar sig en uppföljare..
Eller så kanske det är någon slags blandning mellan diablo,sc och wc ;)
Att inte utannonsera SC2 när dom gör detta i Korea vore att hugga dem alla i ryggen! :P
jagvillocksåhaenblog.com
Midas P25 Där har du faktiskt en poäng, dom skulle ju bli mördade, helt seriöst.
Fan vad pepp jag är, får vi se om det blir ett Starcraft 2 eller om det blir ett Starcraft MMO??? (jag tror MMORTS)
yeah yeah
Temat på nedräkningen känns lite "rymd" med... Men man vet ju aldrig.
jagvillocksåhaenblog.com
ett Diablo mmo lär det ju inte vara iaf, det rimmar ju så jävla dåligt, ett StarCraft 2 skulle lägga grunden för ett framtida mmo i serien, precis som WC spelen la grunden för WoW.
Sen har ju SC faktiskt 10års jubileum 2008..
Skivsamlare
2007-05-15 17:08
tänk om dom bara; "neee vi ba skojar med er! det e bara nya patchnotes till wow! HIHIHI" murder :O
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Känns lite småvettigt att släppa det 2008 när det var tio år sedan ettan kom.
jagvillocksåhaenblog.com
Snälla SC2
Tick Tack är inte moroten Orange. >.<
Fattar inte det där med korea?
...och det är det som är så fint med whoa!
Mögelfar StarCraft är typ SydKoreas nationalsport, kanske har med det att göra?
Haha typ. Klockan 9 uppdaterar de med en ny bild ifall man tycker det är spännande. Nej, dags att åka pendeltåg i tre timmar typ, hej.
jagvillocksåhaenblog.com
tänk om de bara bestämt sig för att släppa Starcraft Ghost...
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Haha, det hade varit humor.
jagvillocksåhaenblog.com
Nu har vi Diablo 2 bilden. Tre dagar kvar. :)
jagvillocksåhaenblog.com
för helveteee kan ingen i blizzard läcka all information bara så slipper vi detta lidande
Ja vi får se ifall de lyckas med att hålla informationen som Rockstar lyckades med GTA4 =)
alla som köper ett blizzard spel är torskar.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Haha, det går fort. I morgon är man ju ledig, och många även på fredag. Sen är det ju på lördag man får veta!!! :)
jagvillocksåhaenblog.com
"Stay a while and listen" Haha, klassikern =D
nej tyvär midas inte tillräckligt fort för mig, jag sitter redan här och funderar på vilket lag man ska köra med på Starcraft 2 och ifall man ska rusha på början eller inte!
Haha, Zerg rush? Jag har fan aldrig lärt mig köra med Protos, kanske ska göra det? Jag köpte StarCraft härom månaden för att jag skulle spela lite men blev fruktansvärt irriterad över att man fortfarande var tvungen att ha CDn i när man spelar? Va fan är det för stil, drygt! Kanske går att göra en image och spela från den, inte testat. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Midas, det finns no-cd patches, även för B-net Toss är rätt roligt att spela som och man är ganska överlägsen över terran/zerg på noobnivå också. Annars är alltid terran bäst! dom har bäst musik också.
Skivsamlare
2007-05-16 20:16