I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag älskar blocket.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-05-07 14:43

Jag älskar blocket.

Köpte idag en silverfärgad Nintendo DS i nyskick med tillhörande spel.

DS-spel:
*Phoenix Wright, Ace Attorney
*Lost Magic
*Trauma Center, Under the knife

GBA-spel:
* Super Mario World/ Super Mario Advance 2
* Super Mario Bros 3/ Super Mario Advance 4
* Zelda: A Link to the past
* Golden Sun: The lost age (+ officiel gameguide)
* Advance Wars
* Grand Theft Auto

Allt detta för 1200:- inkl frakt.

Nu har jag så många spel att jag inte vet vart jag ska börja. Är det något spel som är bättre än de andra som jag ska kör först.

Shooo bree

2007-05-07 20:03
Finns Grand theft auto på game boy???????
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2007-05-07 21:23
lirar zelda link to the past, det är sjukt nice
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke

2007-05-07 21:24
gta finns, till gbc.

2007-05-07 21:25
fanns visst till gba också.

2007-05-08 10:38
Började nu med Golden Sun the lost age och måste säga att jag inte förstått varför jag skaffat bärbar tidigare. Får en sån där underbart skön 16-bitars känsla när jag spelar det. Känns som en bärbar variant av Lufia 2.

Vet ni om det är helt regionsfritt till DS så man kan beställa från USA mm?
Shooo bree

2007-05-08 20:02
Farbrorbla P25

Jobbigt att golden sun slutar mitt i handlingen bara, blev så jävla sopen när jag klarade det, sen att andra delen inte alls är lika bra gör det ju inte bättre. Lite för mycket ränna fram å tillbaka enligt mig. Men zelda är ju annars ett fin fint spel :)
Japp! jag är en trollkarl!

2007-05-08 20:05
Det är tvåan jag spelar nu. Gillar den som fan (än iallafall)
Shooo bree

2007-05-09 17:17
Ja hade jag läst ordentligt så står det ju the lost age.... FAN!!! nu blir det hålan igen!!!
Japp! jag är en trollkarl!
Poet

2007-05-11 12:37

sålde mitt xbox på mindre än 3 timmar
och mitt wii för mindre än 3 timmar också
tack vare blocket. det är bra shit.
What I said, yo!

2007-05-11 13:46
Vad fick du för ditt Wii?
Shooo bree
Poet

2007-05-13 14:53

2 lax, borde sålt den för lite mer men det blev hursomhelst
summan av kardemumman som vi bestämde oss för att
sälja den för. hört att det tydligen ska vara snustorrt därute
med wii men men...
What I said, yo!

2007-05-14 10:13
Jag diggar också blocket skarpt.
Köpte en 360 premium version av en snubbe där för sisådär en tio dagar sen, med sju orginalspel. Köpt i butik  den 15:e Mars, så den var ju helt klart i nyskick. Killen hade en gamerscore på 160 så han hade knappast lirat mycket heller.
Fick pröjsa 4k (han ville ha 5, men jag prutade en tusing) vilket kanske inte var så superbilligt egentligen, men med tanke på att den går lös på runt 3700:- med bara ett spel så kändes det helt OK.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 10:14
Dom spel jag fick med var förövrigt :
F.E.A.R.
Call Of Duty 3
Saints Row
Gears Of War
NHL 07
Prey
Need for Speed - Most Wanted

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 10:24
Bytte in:
*Phoenix Wright, Ace Attorney
*Lost Magic
*Trauma Center, Under the knife

Mot FF3 som kom ut förra veckan på EB. Saten vilket bra spel det är. Enda ssom saknades i min FFsamling. Alla som gillar gammla FF måste införskaffa detta nu när vi äntligen har fått det översatt till engelska
Shooo bree