I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Component till Gamecube

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-03-29 20:33

Component till Gamecube

Nån som vet vart man kan hitta en sån kabel?

Jag har inte lyckats hitta nåt via google eller så.

Någon som själv kör/kört med det?

2007-03-29 20:56
kolla på hos diverse försäljningsställen som säljer begagnat, ett tips är ju att ringa först och kolla.
lycka till
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse

2007-03-29 20:59
De där kablarna är svårare att hitta än alla obskyra djurarter tillsammans... Åtminstone till vett vettigt pris.
Annars är det nog ebay som gäller.

2007-04-01 17:04
Jag hade köpt min från lik-sang som inte finns längre.

Men det är nog ingen bra ide att du börjar med att köpa en komponentkabel innan du har kollat med Bergsala, ifall det är ok att byta ut din europeiska Gamecube som inte har en fungerande komponent uttag mot en version som har det.

Man har nämligen plockat ut allt det här från den europeiska marknaden, även ifall din GC har en komponent uttag.

Eller så får du ta och köpa dig en amerikansk version.
www.tobar.se

2007-04-01 19:01
PlayAsia har nog.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-01 19:50
Degaupo>
Alla EU-konsoler saknar inte digitalt uttag, utan de slutade med det efter en viss period. Minns inte exakt datum, men det står på Nintendos sida. Anledningen var att Nintendo uppskattade att bara ca 1% av alla Gamecube ägare nyttjade det uttaget.. :S

Så för att spara lite cash togs uttagen bort.
Nästan inga PAL spel stödjer heller progressive scan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.