I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Guild Wars: Night Fall [PC]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-03-20 10:55

Guild Wars: Night Fall [PC]

Någon som spelar och har några erfarenheter att dela med sig utav?

/Gud

"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-03-23 08:50
NÅGON MÅSTE JU SPELA DET!
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Skivsamlare

2007-03-23 14:16
klart som fan man spelar GW, alla vet att wow och resten av spelen är för noobs:)

2007-03-24 12:37
E_NO_LA: Så säger bara noobs :P
*snaark*

2007-03-24 15:00
Gott gott, jag införskaffade mig Nightfall igår!
Tänkte lira en Necro/Ranger-build alt. Necro/Warrior-build!

Vad kör du för build? Vad heter du på GW, så kanske man kan kroka upp någon gång?
Skivsamlare

2007-03-25 17:09
ok here we go..

har totalt 8 karaktärer, spelar det mesta förutom monk och necro och har alla spelen. har ett par survivor titlar och två vabbi armor; på en derv och på en ele. rank 2 gladiator, rank 1 alliance, rank 1 hero (inte imponerande men jag jobbar på det) totalt 600k balth factions.

skryt skryt :)

favorit builds är dock rit spike (egen build) och en orginell variant av en dwayna derv. spelar nästan aldrig pve längre, utan focuserar på pvp och tränar för att gå med i en rank 100 guild.

och ja, jag spelar alldeles för mycket så en och en annat krogbesök går bort men det är det värt. GW är riktigt kul.

2007-03-25 17:13
Jag skall köpa detta spel :). Jag har läst att man inte behöver vanliga Guild Wars, utan att man kan bara installera detta spel och spela. Så min fråga är: Vad kostar spelet?.
*snaark*
Skivsamlare

2007-03-25 17:20
och om du vill köra en run i TA eller HA, så skicka ett PM till Mage from Masada, det är den karaktärar jag använder oftast.

Skivsamlare

2007-03-25 17:21
kostar runt 500kr har jag för mig, och det bästa är: inga månadsavgifter.

2007-03-25 17:25
furder P16
http://se.pricerunner.com/games/pc-games/686339/prices

E_NO_LA P24
En till veteran här? Har själv spelat sedan Prophecies släpptes, med några pauser under den tiden. Växlar lite mellan pve- och pvp perioder, men det har nog blivit lite mer pve och farmande.

Det är lätt att fastna i GW, been down that road...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2007-03-25 20:15
fan folk spelar de fortfarande altså..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2007-03-25 20:29
Berätta om era builds med specifikt! Alltid kul att se vad folk kör med..

2007-03-25 21:59
GW ftw. Köpte när det kom ut spelade i 2 veckor sen var det roliga slut :/. Nu med alla nya expansioner kanske det finns mer och göra iof...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-16 16:08

finns det någon som har en "buddy key" jag kan få?
isf kan ni väl skicka den till mig på
[email protected]

2007-04-16 18:01
Hooka ett mail om någon är sugen på att hooka upp i spelet, har både NF och Proph!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-17 10:55
verkligen ingen som har en buddy key att ge till mig? får inte min egen key förrän i övermorgon..

2007-06-29 14:17
jag lirar.det kostade 250 kr ;P
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"