I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Final Fantasy III DS

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-03-11 22:05

Final Fantasy III DS

Klarade det ikväll.. Är det någon annan som har köpt ett DS Extreme eller nåt annat flashcard till DS och spelat detta underbara spel?

Har faktiskt aldrig orkat sätta igång med ett Final Fantasy förut så detta fick mig att fastna totalt. Ett riktigt bra spel!

Vad är det för releasedatum på det i Sverige föresten?

lägg!

2007-03-23 16:03

Webhallen säger 2007-05-04. Funderar på att skaffa det, men är lite mätt på FF efter att ha spelat igenom FFI och FFII i GBA-version.

2007-03-24 15:21
KohlscheeN P20: Levla lite extra så går det bättre =P

Har bara spelat igenom orginalet, ett av de få dsspel jag inte importerat så jag undrar också, hur fan går det med pal-release för det här?

2007-03-24 15:22
Doh borde ha läst en sekund till =P

Blir väl att köpa det i allafall, rpg:n kan vara bra till längre resor och tråkiga arbetsdagar.

2007-03-25 12:24
äh bossarna var inte så farligt svåra... som sagt, levla lite extra om du känner dig osäker... det är ett schysst spel i alla fall!
lägg!

2007-03-27 16:49
haha vadå, ds spel är väl inte regionsbaserade?
köpte mitt från canada dagen det släpptes, lirade igenom det på en vecka. det är hur grymt som helst
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-03-27 18:44
nä det är ingen region så nå pal-release behöver man ju inte vänta på så länge man inte hoppas på att spela det på tv'n med nån annan konsol.

4:e maj står det att det släpps i sverige på webhallen i alla fall.
lägg!

2007-03-27 20:11
beställ på www.videogamesplus.ca

jag beställde det några dagar innan releasen, fick det två dagar efter det släppts på andra sidan atlanten...
då kostade det sammanlagt 320spänn tror jag, ink frakt alltså.

dom har riktigt bra deals, har köpt sjukt många DS spel därifrån (köpte även konsolen hehe), och ett spel inklusive frakt brukar ligga på typ max 350:-...
går snabbt att få sina grejjer också!
där har ni mitt tips.

(stolt ägare av bl.a. phoenix wright 2 och Hotel dusk tack vare VG+)
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-03-28 18:35
eller köp ett r4 ev. m3 simply för 400 och ett miniSD kort för 200 sen tanka alla spel du vill ha.
lägg!