I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Half-Life 2 - Behöver hjälp med installation

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2007-01-31 14:55

Half-Life 2 - Behöver hjälp med installation

Hej.

Har ett problem som funnits mer eller mindre sen Half Life 2 kom ut. Direkt när det kom rusade jag iväg och köpte det i butiken. Kom hem och skulle installera det men det fungerade helt enkelt inte. Spelade ingen roll vad jag gjorde. Så jag sket i det tills jag med jämna mellanrum provade igen men icke. Nu senast tankade jag hem en crackad version (Vengeance ReTail DVD) i hopp om att det skulle fungera bättre men inte ens det går. Problemet verkar vara massa saker, att läsaren inte kan läsa skivorna pga ngt wack skydd från Valve och diverse andra skumma saker i installationen och från den tankade versionen så är det massa andra problem. Jag blir snart galen på det här, vad ska jag göra för att få spela half life 2 egentligen? Kan nån bara ge mig sesam öppna dig svaret? Och det är inte att jag är dum eller inte kan ngt om datorer, nix pix, det är tydligen många som har problem med HL2.

CPU - 3 Ghz
RAM - 1 GB
Grafik - Sapphire Radeon 9800 256 MB 128k
OS - XP Pro S2