men hallå! kan man ändra frissa o tattoo's o sådant som under single player?
Get Random!
Fy faaan va kul de här va :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Vi måste ju plocka den där FBI agenten som dödade mig och Sqrl :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
king_phil - nä det kan man inte :) men du kan äta mat! jonsson - haha lätt.. skrev en tråd om honom på deras forum, han e ett riktigt cp
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
aa såg att du hade skrivit :)
HAHAHA Jonsson.. din skina alltså!
Love Music And Dance
Hur fett som helst.. synd bara att det inte va lite fler personer som lirade ! men de e fett ändå!
va
Jag ska ta en bild på min nya skin och sätta igång våran 2a business ikväll! WE NEED MORE WHOA PLAYAZ
Love Music And Dance
Ja vafan, mer foooolk! :D
haha nån som vill låna ut lite cash? Måste ha "/iBuy 4 Buys Cocaine For $15000" :D haha
kna ngn ge mej en instruktion typ vad man ska göra när man instalerat spelet ska ja köpa san andreas e fett med på att joina er , ngn som kan förklara mer hur allt d går till åså
btw ere ngg som vet när online crime släpps
ja du går in på sa-mp.com å tankar client
va
Rätt onödigt och köpa gta.. Tanka de nånstans.
*Viskar p i r a t e b a y har en bra GTA SA*
Love Music And Dance
cash is king!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Yeah! :D
jävla massa folk online nu!
Men cp grej! JAG VILL SPELA Jag har gta sna andreas och när jag ska installera multiplayer saken bombas min screen med tusen fucking popups där det står nåt jävla skit... typ.... blabla bla bla bla "nånting.exe" bla bla 0000000" Min dator fuckar ur på det, går ju fan inte att stoppa
^ Smart sagt.
tryck bort allihopa. håll in enter! :)
Ja men då är det problemet löst, MEN jag vill ju LIRA MP! :(
^ Smart sagt.
yes fick igång det :D FETT KUL :D
^ Smart sagt.
Har ett problem att när ja kör ett fordon så börjar det lagga när jag kommer upp i höga hastigheter..men när jag åker med nån annan händer inte detta.. nån som vet vad som är problemet? nån inställning eller liknande? tack
va
Nån som vill lira? kan inte sova :P
Bboy_Squirrel Datorn suger?Jonsson_man Haha jag har lirat natten också :P Idag har jag tvingat ett par polare att dra ner skiten också, så ska vi springa runt i gangs :D Fett mycke roligare att gå i ett litet gäng :P
^ Smart sagt.
Ikväll smäller det.. Nya företaget ska upp! Iaf försöka!
Love Music And Dance
poker_face : nej datorn suger inte precis..det laggar ju inte när ja lirar singleplayer när ja kör fort.. bara när ja lirar sa mp.. Iceberg: så du ska starta det redan ikväll? fan va gutt ..e me å lirar då :D
va
Bboy_Squirrel Men kolla då före du går in i en server så att du inte har så hög ping, upp till 60-70 går det bra men sen börjar det lagga och så,, Beror ju på vart dom har servern eller nå shit aja, ta en server med så låg ping som möjligt så går det bäst. :D
^ Smart sagt.
Poker_face: allså ja spelar med IceBerg å dom på den servern å ja brukar inte ha så hög ping på den..
va
EY! Finns det någon whoa server eller nåt? Eller vart lirar ni?? vafan vi drar ihop ett whoa gang! :D Vilka är på????
^ Smart sagt.
haha online spel och whoa gäng Been failing since 2001
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag fixade det igår... Fett. Men vilka servrar spelar folks på? Kör på ankeborg iaf.
...och det är det som är så fint med whoa!
feeble Googla på gta_sa.exe 1.0.
Fixade sig när jag tankade en annan exe.
Mögelfar: HostName: RolePlay Central Address: 83.133.125.167:8880 Players: 2 / 36 Ping: 42 Mode: test Map: San Andreas De är där dom tuffa spelar! :)
Shit vi växer!! Vi måste nästan fixa en whoa server snart!! Någon som är sugen på att lära sig scripta?
Love Music And Dance
mögly, ankeborg är najs! jag och iceberg brukade lira där förut.. fast det är roligare att rollspela på ROleplay central
Aaa eller Vice city killaz server som typ har någon "mount chilliad" mod Där man startar ppe på Mount chilliad och får hoppa ner med massa olika fordon! Och även har möjligheter att spela massa mini games .... Men jag står nog fast vi roleplaying är roligare!
Love Music And Dance
De där med mount chilliad är fett kul :) Fast rp är roligare ;)
Jag kan nog scripta om nån fixar server.
Mitt spel crashade, kommer snart in igen.
Kul Mögelfar.. Vetu vart du kan tanka scripta programet? För jag sitter på sjukt bra ideer till en server!!!
Love Music And Dance
VIlken server lirar ni på nu?? :D
^ Smart sagt.
Roleplay central..
100!
Jag är inte hemma än.. men det blir Roleplay central :).. måste fortätta med min nya business :)
Love Music And Dance
okej jag kommer fan in nu ;P
^ Smart sagt.
Vad nickar ni på servern? Kom ihåg att ROLLSPELA INTE ÅKA RUNT Å DÖDA vARANDRA Å SNO VARANDRAS FORDON!
va
bra där sqrl! :) jag nickar BobbyQhrome
Jag, Poker_Face <3
^ Smart sagt.
Pocker_face Vilken liten stund du spela! --------- Det vore så soft om vi kunnde starta en egen server så att vi kunnde vara admins! Jag menar.. vi har så mycket ideer och så! Och det skulle kunna bli hur fett som helst!
Love Music And Dance