Chippa 360?
vågar man ens göra det överhuvudtaget? maskinen är ju ökänd för att crasha,och garantin går ju av uppenbara skäll ut. man ska tydligen få garanti av dem som chippar. men hur mycket är en garanti av såna filurer som håller på med sådan här verkansamhet av högsttvivelaktig moral värd egentligen? om man som jag har 24/1 i uppkoppling är de ens lönt att tänka på? borde ju va segt som fan att få hem spelen , tycker man. blir man bannad från live? går de att kö live med pirat spel? att välja chip verkar ju vara en djungel i sig. så pirater kom hit och red utbegreppen.
gamertag :ridleywhoa
Ngt skumt är det med 360'n, vet inte om det är en netlimiter eller liknande i den. Har polare med 100MB lina som inte får ut mkt i slutändan när de tankar demos etc.
skaffa helst inte chipp, flasha om den istället. jag har flashat min läsare själv och det va inte så svårt. och jag kan spela brända spel online. sen ska det tydligen vara ett plus i kanten om man har en hitachi och kör pirat, ska tydligen va svårare att spåra dom på nåt sätt skrev en snubbe på psxcare.gaia , bara för att han har hundra 100mb in borde väl inte microsoft ha 100mb ledigt ut? hehe
Nej absolut inte men de får verkligen bullshithastigheter, tar timmar att tanka saker. Ngt stämmer inte...
jag tankade hem pes6 demot idag, låg på 1gb ungefär. och jag har 8mbit.. så värst segt kan det väl inte va?
2flasha om den istället. jag har flashat min läsare själv och det va inte så svårt. " va, vad sa du nu? asså va? nej asså vaaa? snällt att du försöker hjälpa men du måste förstå att jag har väldigt lite aning om vad detta "flashande" innebär. och därmed tror jag vi kan utesluta att jag skulle vara begåvad nog att utföra det själv.
att flasha om läsaren innebär att du lägger in ny mjukvara i läsaren så den kan läsa av backups. du kan även flasha tillbaka till orginal efteråt.
andii så det är helt "ofarligt"???
Straight up Menace
chansen finns ju att något skulle krasha under flashningen och läsaren pajja, men det är nog ganska ovanligt. så det är inte helt "ofarligt"
ok men är det värt även ifall man har fått sälja sin kropp för att få ihop pengarna till min älskade box? Jag vill göra ALLT för att få spela brända spel..
Straight up Menace
Det är gratis och flasha om läsaren...
...och det är det som är så fint med whoa!
andiii Du skulle inte vilja vara vänlig nog att gå igenom detta i ett privatsamtal eller så? :)
360 GT: Beezwaax
Que- P19 jovisst, bara att adda. men det finns hundra guider om hur man gör, men adda på du :)
ryker garantin när man flashar?
jag har alltid rätt.
hur många modeller av läsare finns det till xbox360? :D
hur får man reda på vilken man har?? ryker garantin om man flashar?? vad är det negativa med att flasha samt chippa??
Straight up Menace
dom ser olika ut..
jag har alltid rätt.
Men om man ska bränna 360 spel så måste man även ha en brännare som kan bränna dual layer eller hur?
Mtzn P17 det finns 3 versioner, samdung, hitachi och philips.
sotarn, jajemän
ne men orka gö saker själv. de är väll sånt man har pengar till. så chip får d bli.
häldre betala för sina spel:
- man uppskattar spelen MYCKET mer då.
- Xbox360 är inget utan garantin.
- snyggare i bokhyllan
- surt att åka dit för nerladdning, 360 spelen är nog väldigt jävligt bevakade
- Bättre samvete att man bidrar till något efter all nerladning av film och musik
- SPELA ONLINE
- man kan sälja spelen när man är trött på dom
jag har alltid rätt.
Jag har NME chip , www.chipper.se , funkar klockrent och det är säkrare med chip än att flasha då chippet som jag har känner skillnad på brända/köpta spel och stänger av/sätter på chippet iochmed det vilket minskar risken att bli upptäckt på live. ingenting är säkert och ingen har blivit bannad från xbox men om man vill vara 100 på att inte bli bannad från live så chippar/flashar man inte , men jävlar vad skönt det är att tanka hem spel och spela dom samma dag till en kostnad av 30 kr/dvdn
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
JonkaGOO P18 jag uppskattar spelen lika minst lika mycket
sen kan man ju SPELA ONLINE med chip/flash
junkagoo, på vilket sätt menar du att microsoft ska lyckas bevaka något som ingen annan lyckas bevaka.. vad menar du att de ska göra? kalla in swat eller spärra din box?
cry me a river! --> thcrew
JonkaGOO P18: "- man uppskattar spelen MYCKET mer då." Håller med där! Mitt vanliga Xbox var chippad, då tanka jag ner ett spel...spela igenom halva..skaffa nytt spel and so on. Men när jag köper spel, till 360...så spelar jag sönder det, eftersom man har ju inte möjlighet till att köpa ett nytt spel varje dag.
""- man uppskattar spelen MYCKET mer då." ligger nånting i det.menmen ska ändock tänka över det här. hm skicka eländet verkar gå bort eftersom skiten väger ton.orka släpa.plus ofta man överlever utan den i flera veckor. hm om man tar den till butik , får man tillbax den snabbt eller vad?
hur många kontroller kan man spela på ett xbox?:O
joda: hmmm har du aldrig hört talas om bevakningar på torrents förut? photoshop och liknande är svinfarligt att ladda ner för adobe har satt bevakningar som snappar upp alla ipn i trackern. Inget konstigt med det och börjar man chippa 360n, som varit en stor fördel för microsoft att man inte skulle kunna antar jag att de kommer bevaka jävligt många av spelen.
jag har alltid rätt.
jonkagoo, att partiellt ladda ner ett program kan ju omöjligen vara olagligt, då de inte kan veta om jag har laddat ner hela programmet kan de ju inte heller göra särskilt mkt..
cry me a river! --> thcrew