dead rising!
yesbox då har man spelet. (de andra trådarna sög , så jiddra inte kapich?) hehe och fyfan vad skönt det är. lätt 360in bässta spel tillsammans med GoW. så jävla gött med bossar som ger lite utmaning efter det intellektuellt förolämpande zelda;) har dock bara spöat carlito ,håller på med jeepsnubbarna nu,så köp spelet .
gamertag :ridleywhoa
Jag krigade med jeepsnubbarna ett tag och tog till slut deras bil. Finns många roliga achievments i spelet :)
cva ?
mjo skönt att ta deras bil. fick 1k kills lätt med den;)
åh jag beställde det (+GoW) för bara 10 minuter sedan. fyfan jag längtar så att jag kan dö. Flyter det bra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
absolut. no slowdowns;)
Underbart med gräsklipparen ;) eller sågbladen!
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
t-roc P26 Du kan spara på alla toaletter. tror det är 5 platser man kan spara på i spelet...Du får nog ta och utforska spelet lite mer nästa gång.
Gamertag på 360... Leppas
t-roc som sagt. save funktionen kan vara lite jobbig, men inte som du beskriver. det som du skriver överränstämmer helt enkelt inte med verkligheten. en grejj som jag har hört ska vara lökig dock är att texten knappt ska vara läsbar på sdtv. vet inte om de kom nån update som fixa det senare dock? hur som helst riktigt lökigt gjort.
Bra spel helt enkelt! Fuck alla haters!!! *yoyo hiphop* :P
t-roc P26 Konstigt det har aldrig hänt mig..Där jag sparade började jag. Jag tycker att du ska ta tillbaka spelet från din kompis och ge det en chans för det är ett bra spel... Det enda jag har stört mig på är att alla människor man ska rädda är så efterblivna..Dom springer in i väggar eller stannar upp och står still när det fullt med zobies runt dom....
ha bara jah som kör med 1sta xbox? ska köpa 360 sen;)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Någon som vet hur man får den där Indoorsman achievementen? Jag har varit inomhus minst 40 timmar nu och jag får den endå inte.. sen undrar jag vad som menas med TYPE: 1 Play REQ och TYPE: Total REQ... <link rel="stylesheet" type="text/css" href="/xweb/lib/css/Noscript.css"></link>
cva ?
Leppas P25 för man skulle ju inte bli rädd när man har zombies runt sig? tycker iaf surviornas beteende mönster e klockrena. mc9 ja just det. du är den enda i hela världen. så måste det vara.
Jo, Save funktionen var det som sabbade allt för mig.. Katana var rätt coolt dock
"As a ninja you obtain certain responsibilities such as kicking asses and looking cool and tough."
Kul, men värdelös, riktigt värdelös savefunktion, som sagt. Grymt kul att spela med polarna, men savefunktioner fuckar det.
tycker det är ruggigt kul, det bästa jag spelat på 360n. innan jag köpte hdtv var det dock ruggigt dåligt, såg inte texten som någon nämnde, nu kickar jag ass för fullt ! men jag missar massa scoops, mest för att folk i allmänhet försöker springa genom ex en rabatt istället för att hoppa, man blir sur :( råsköna karaktärer, den galna affärsinnehavaren som får fram sina sista ord, clownens avslutning . . damn : )
ridley Jag vet inte hur du skulle göra men jag skulle iallafall inte stå still...
arre_87 P19 För att får Indoorsman achievementen så måste du va inne i 24 tim och du får inte gå ut utomhus under tiden... Ett enkelt sätt är att du går och ställer dig på nåt ställe där igen kan nå dig.. Sen är det bara att stå där tills du får den. Samma sak med outdorrsman. Helikopter platan är ett bra ställe.
Leppas det idealiska vore ju att springa/kicka ass. men det realistiska är nog att jag skulle frysa av skräcka och dö. men som sagt finns det ju olika survivors. en skjuter ju folk i ansiktet med shotgun.vissa kan man ge vapen. visa måste man hålla i handen/bära.
är eran text jätte liten? jag kan fan inte se vad det står alls typ, iaf när man pratar med någon :S kan vara 10 cm från tv och inte se... det är en 32" tv så den lär ju inte vara för liten :P finns det nån inställning?
Forumsignatur:
bluesky F3 För spelet är designat för HD tv... Det är sugit som fan ...
Varför klagar ni på save-funktionen, hade ni velat ha det så man kan spara varenda minut eller?
HEhe mycket bättre med spel som inte har någon savefunktion. ^^
t-roc: har inte ditt problem, skumt ändå att du har det.. poor fellow . imathug, jag tyckte inte, man kunde inte läsa instruktionerna utan såg bara vilka knappar man skulle trycka på...tyvärr..
Du börjar ju om i saverummet? Anledningen att man inte kan spara hela tiden är ju för att det sak vara lite utmaning att försöka rädda alla överlevare. Det kan vara lite svårt att läsa utan hd-tv ja, men om du drar upp menyn och kollar uppdragen så står det mer tydligt där.
funderar på att köpa det... hur är storyn i spelet? är det bara att slafsa zombies?
jag har alltid rätt.
JonkaGOO om du gillar zombie filmer så kommer du inte bli besviken.. lite flippad på sina ställen.. men annars är den mycket bra uppbyggd... köp det, helt klart.
snipp snapp snut
gillar inte zombiefilmer men jag gillar spel med mycket mycket blod =). Demot är rätt kul men jag skulle aldrig köpa det om det bara gick ut på att springa runt och splatta.. måste ha en bra story med för att jag ska gilla ;)
jag har alltid rätt.
Storyn är helt okej och har ett par olika slut och spellägen vilket fixar lång spelbarhet. Det är faktiskt roligare än man tror att spela om det och försöka fixa allt som går! Om man bara körde demot före förstår jag om man blir avskräckt, det visar verkligen inte hur spelet är i fullversion.
hej ni som inte kan se texten för mej e det inga problem o se texten i spelet har en vanlig tv 28 tums o det går bra o läsa texten i spelet
fuck you and have a nice day sucker
spelet är grymt! tyvärr körde ja med en annan "profil" innan ja skaffa xbox live så ja har fått börja om :(Mangan p23 ? va har du för tv? ja kör själv med en vanlig 28 tums och ja har stora problem att läsa uppdragstexten, men som sagt, det är ju gjort för hdtv
Saknar dej Susanne Olsen! Älskar dej för evigt! 1984 25/9 - 2006 2/2
Kul med ett zombie-splattar-spel med lite humor, riktigt skoj att man kan ta i princip vad som helst att slåss med. Fick tag i 30 cdskivor igår, trodde typ att man skulle kasta dem som fan så att huvudena flög av, men så var det ju inte precis ;) Parkbänkar, parasoll, hinkar, armar o skit, man har fått en hel del skratt genom det spelet. Men som sagt, sjukt irriterande att man inte kan spara mer, börja om vid den där jävla ventilationstrumman börjar jag tröttna på!
Det är ju det som gör spelet spännande! Om du springer runt där med 6-8 idioter i hälarna och försöker guida dom genom zombiehorder samtidigt som klockan visar 3 min kvar till deadline... Om du kunde spara överallt hade ju spelet blivit lika intressant som en Uwe Boll film.
Men klockan skulle ju självklart stanna där den va när man sparade.
är det stor "värld" altså område man spelar på? funderar riktigt mycket på att köpa det nu faktiskt =)...
jag har alltid rätt.
JonkaGOO Tänk dig ett amerikanskt SUPER-MALL i två våningar (eller flera ibland...) med tillhörande PARK och STORT JÄVLA GARAGE. Samt tak och diverser "endast för anställda" utrymmen ... STORT !? - JAAA :)
diverser ska givetvis vara "diverse"
har precis spöt carlito första gången och fått med mig bruden och de där 2 grabbarna , men sen när ja ska ut så kommer dom där i bilen och skjuter mig varenda jävla gång, finns det någon enklare väg man kan ta utan att få 3000 skott salvor i magen?
Ja då var men jävligt nöjd igen :O
fixa submachine gun. låt dem kö in i ett träd . skjut killen där bak (helst i huvet). ta vapnet. döda dem i bilen. sen är det dags att total äga ;)
får det på söndag =D..
jag har alltid rätt.
ridley vart fixar man submachine gun?
Ja då var men jävligt nöjd igen :O
Någon som vet hur stor chans det är att det sabbar ens xbox? Har stor lust att skaffa det men frågan är om det är värt det om boxen skulle gå sönder.
hejhej
hmm där du går upp för trappan till mataffären med foto snubben. , så kan du hoppa på de blåa sakerna till höger. hyvni inte så stor risk alls. om de nskulle göra d . så är d bara att kräva en ny i butik då. du har rätt till det enligt konsumentlagen. orka skicka till tyskland.
Glömmer jämt att spara. :/ Jag hade kommit rätt långt, hade spöat han Carlito, och skulle gå igenom nå dörrar med Brad. Fick fett lite HP kvar, letade efter ett matställe, men hittade inget. Yrade runt in på en camping affär, tog en cykel, och det slutade med att jag körde rakt in i en vägg och dog. Fick börja på Helikoptern IGEN ! GAAH. Femte gången jag kör helikopter skiten. Fett tråkigt.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
mYspersSon: Samma här! 3e ggn jag börjar om nu.. fick spelet för en timme sen =/..
var sparar man? i ventilrummet och toaletter jag vet men jag hittar inte sparstället i ventilrummet =S.. iaf fett kul spel men spela början för 3e ggn är fett segt! fan!
jag har alltid rätt.
Nu lärde jag mig hur och var man sparar. ^^ På toaletter, gå fram till ett bås och sen tryck på B. ;D Du kan ju alltid använda kartan för att se vart man kan spara.
var hitta man minigunnen?
jag har alltid rätt.
ah jag fixa det.. dödade dom störiga jeep killarna nu.. fan vi kul det va att köra jeepen =D.. körde över 800 zombies ;)..
riktigt kul spel.. synd bara att jag knappt kan läsa texten, har ingen hdtv :(
jag har alltid rätt.
Men dom där jeepkillarna kommer ju tillbaka fast man dödar dom. :/ Dom är ju riktigt jobbiga att döda.
mm blir tokig på dom..speciellt när man ska över parken med en massa survivors så kommer dom jävlarna och skjuter o kör över en :/
You'll Never Walk Alone