Ak47 P3 hahaha, du kunde ju annars lämnat det på medan du tog en macka eller nåt?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jofan vad spoiligt. vafan det är ZELDA. som att d inte finns ett temple of time. som att du inte är på sky temple ? som att ganon inte är bossen . det är inte en spoiler om det inte förstör något ;)
gamertag :ridleywhoa
åå jag blir så lack att jag runkar. hittar inte den tredje bög goron så jag kan bygga ihop den stora nyckeln och spöa bossen
Wordlife no doubt baby
ridley som om temple of time finns i alla zelda?
som om ganon är boss i alla zelda?
somom sky temple är något som finns i varje zelda?
det finns de som inte vill veta saker i förväg, varför förstöra för dem?
fast iof, står spoilervarning i titeln, det hade jag missat. my bad.
PWNED
spolier jag va nyss i twilightvärlden och spöade zant, nu ska jag till slottet o äta på ganon
zooozzzo..
ridley är en jävla fitta även om det står spoliervarning i rubriken
Fan. Gamespot är ju en samling pannkaksfejs! Jag tror de flesta som spelat Zelda kan hålla med om att det är ett av årets absolut bästa spel. Hur kommer det sig att den där Jeff inte ens tycker spelet förtjänar en "editors choise "? Visst, det delas ut till spel som får 9.0 eller högre, men det visar ju bara att de utdelat ett för lågt betyg till Zelda TP. Det ÄR ett av årets bästa spel och arbetar man som spelrecensent borde man ju inse det tycker man. Och det där the Special Achievement awards 2006 där de nominerar bästa/sämsta spelen i 20 kategorier van inte nya Zelda ett skit! De var nominerat till best artistic graphics, men vinsten gick till Okami. Man börjar ju undra om de verkligen spelat igenom Zelda. De har ju ingen koll helt enkelt.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Kan någon hjälpa mig lite nu. jag tror helt seriöst att jag tabbat mig till den graden att jag måste spela om hela spelet. så kan någon som kommit förbi zoras skriva till mig?
Wordlife no doubt baby
ak47 du kan inte se att det står spoiler med fet stil eller ? zzzz klarade skiten nyss, massa snack om att det ska va 40h, min save hamna bara på 30h och jag har gjort ganska mycket vid sidan av :S
zooozzzo..
ZoEL P19 jag har spelat runt 20h och är i andra templet. Man spelar väl olika helt enkelt. :) För mig slutar det säkerligen på minst 50h+.. Jag tar alltid god tid på mig att utforska allt och klara alla små sidequests när jag spelar.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
jag spelar också långsamt, jag gillar att bara glida runt och se mig omkring och lösa småpyssel as I go.
jag har spelat ca 15-16 h och är i tredje templet. Oroväckande om det inte håller så länge som utlovat. Jag försöker ta hyffsad tid på mig, men det är ju inte så att det är massor av sidequests, inte än iallafall.. Hittils kan jag nog säga att jag faktiskt gillade wind waker bättre, mkt pga av den fantastiska grafiska stilen på det. Men TP är ju väldigt bra hur som helst.
detta är ju största Zeldaspelet någonsin så man borde inte klaga på att det är för litet..
vet nån hur man kan fixa snabba pengar? (rupees) jobbigt o gå omkring o klippa gräs hela tiden
4ggr slåss man mot gannon innan man äntligen klarar spelet och midna förvandlas till en vacker varelse och åker tillbaka till hennes värld :o weeeeeeee
aigt?!
ojoj.. lite väl mycket spoilers nu. jag menar, avslöja slutet!? come on people..
haha SPOILER VARNING :P
aigt?!
låt inte tråden dö nu. hur långt har ni kommit?
Wordlife no doubt baby
zelda var såå last week
aigt?!
tompen P19 jag är i åttonde templet tror jag det blir
tredje templet :) men har inte hunnit lira så mycket, jobbet har sabbat mina zelda-planer. men nu är jag ledig tills 2 jan, ska lira oavbrutet typ!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Hallå allihopa, nu sitter jag och spelar har nyss börjat, tycker spelet artar sig bra och så, är bara i början. :)
BIG MAC......
Har spelat lite nu, klarat första templet och så. Jag gillar det som fan, men måste medge att cellshaden från ww saknas mycket. Hoppas som fan på cellshade och en stor ö med öppna landskap till nästa edition. Tycker zelda består av lite för mycket "paths" i nuläget. Något som kännas ganska omodernt och begränsat.
valero du får skaffa phantomhourglass till ds
även om jag förr eller senare kommer köpa en ds med ph bla så vill man ju se det till konsol där grafiken kommer till sin rätt.
men var realistisk väldigt många håller inte med dig. på det här sättet gör de båda sidor nöjda. det är det absolut bässta du kunde ha hoppats på.
Nej? (Det är verkligen inte det absolut bästa jag kunde ha hoppats på, zelda spel genererar en jävla massa pengar. Därför kommer serien uppdateras på ett eller annat sätt till den dagen då folk inte vill se Links fula nylle mer.) Från början utanonserade två spel till den kommande konsolen (sedermera wii). Det första i samma anda som oot & mm, och det andra en "grafisk uppföljare" till ww. DET låter realistiskt och bra, retro boysen som runkar till oots intro skulle bli nöjda, och vi som gillar den nya tappningen skulle också bli nöjda. Dessutom måste jag säga att cellshading blir härligt skarp till och med på föråldrade gcn, medan ett spel som twilight princess ofta blir suddigt. Sen är det en annan sak att jorden all of a sudden blev invaderad av n ds, och japanerna köpte en var. Därför tycker självklart nintendo att det är mer taktiskt att lägga det ena zeldat handhållet. Men det är trist för oss som gillade lite nytänkande och mysig grafik ;)
Smarrigt spel, aningen enkelt dock..
valero okej det där låter vettigt. men du får hålla tillgodo med okami. sen kanske det kommer ett till celda. det vet man inte.
ridley : Klart jag uppskattar tp, gillar det mycket och tycker tempel lirandet är hur kul som helst.
Men jag kommer ändå inte ifrån att jag saknar stämmningen från ww.
Så nu hoppas jag helt enkelt på att nästa
konsolverson är cellda 2 :)
cell-shade zelda var ju sjukt fult, ingen zelda känsla alls
Finns det någon sida där man kan se cut-scensen ifrån spelet? Jag har sökt på youtube utan någon lycka. Jag hängde inte riktigt med på vad *SPOILER* "the golden realm" var för något eller vad de tre fused shadowsen blev av, tog Zant dem?.