PS3 / Wii / 360?
Vad tkr ni ? jag tycker ps3 verkar bäst :) med roligast spel , fast zelda kmr nog bli bra.. Vad sägs?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror det finns typ 5 trådar om det här nu.. och alla kommer att säga olika ;)
hehe skitsamma PS3 FTW ! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Köp Wii. Och läs de femton andra trådarna med samma fråga!
jagvillocksåhaenblog.com
Köp Wii. Och var smart.
•pave paradise•
Jågurt sen var Xboxen jävligt ful oxå...
håller med dej lite, men kmr med mer genomförlig shit när jag kmr hem varför ps3 är det bästa köpet;) men kul att du är aktiv även här jågge :)
Jo kanske, men om man köper ett ps3 kan man ha det bra länge istället för att köpa ett wii / 360 o sen nästa år uppgradera :D men jag diggar spelen som kommer till ps3, för jag hatar typ spel som mario o sånt :S fett fula, o jag har aldrig gillat xbox, så det är nog därför ps3 står mej närmast :)
Toastare
2006-12-08 01:16
Spelar det någon fucking roll hur mycket en konsoll väger? Den ska ju ändå bara stå på golvet eller i TV-bänken.. Köp er ett jävla Gameboy om ni inte orkar lyfta ett Tv-spel
www.twitter.com/jimmypistol232
För tidigt att säga, hade tänkt att köpa en wii nu till release men ångrade mig, har varit samma med 360. Jg köpte en dunder-dator istället som smäller alla jävla konsoler på fingrarna vad det gäller grafik, och utbud ska vi inte ens tala om. Men inom ett år kommer jag troligen ha minst en av de nya konsolerna. Lutar nog åt wii med spelen i åtanke.
Jo kanske, men om man köper ett ps3 kan man ha det bra länge istället för att köpa ett wii / 360 o sen nästa år uppgradera :D men jag diggar spelen som kommer till ps3, för jag hatar typ spel som mario o sånt :S fett fula, o jag har aldrig gillat xbox, så det är nog därför ps3 står mej närmast :) uppgradera till vad? PS3 ? :S samtliga konsoler kommer hålla flera år, tills det kommer nya... doh
Tycker 360 känns ganska ohett numera. Wii är ju som den är vlket är coolt medan PS3 känns med tung och framtidssäker. Jag tror att jag kommer köpa en Nintento Wii för att sedan under sommaren dra en PS3:a.
Wii är allt man önskat sig, jag önskar att jag hade en
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Köp en Wii och en bra speldator. Fuck Sony.
•pave paradise•
Wii, nuff said.
Enigma has spoken!
Wii verkar ju 10gånger fetare än både 360 och ps3 och för det priset är det ju ett självklart val
Wii. Om jag hade haft en HD-tv så kanske jag hellre skulle vilja ha en 360 men tyvärr så har jag inte det. Dessutom så köper jag högst 6 spel till en konsol under dess livstid så jag bryr mig inte om det bara kommer ut 10 bra spel till Wii. Sen verkar Virtual Console jävligt coolt. Jag har heller aldrig spelat gamecube(!) så jag har ju spel som Wind Waker, Metroid Prime och RE4 att se fram emot.
härlig snubbe =)
Kan ju bara svara på det jag testat.. Wii är väl trevlig men även om känslan e ball så blir man både trött i händerna och grafiken e tvärful. 360 e betydligt snyggare men dock samma gamla historia och inte så många bra spel ännu enligt mig. Wii= förfest med polarna (krävs 4 kontrollaz) 360= Har du en tråkig dag kan du ligga o lira online ensam, men inte fan är det skoj o spela tvspel själv.. Ps3an e säkert ball men orka med sonys riktigt fula jävliga handkontroller. Inte släppts ett enda trevligt långvarit spel till nån av konsollerna än enligt mig. Zelda har jag bara kört några ggr, men känns faktiskt inte så ball som när jag testa för några månader sedan. Lite dåligt humör idag men jag är faktiskt besviken på "nästa generations spelkonsoller".
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
att dissa ps3 är som att dissa nintendo när sega kom ut, fastän sega är grym
www.gbg031.se
sony är bäst på allting det går inte o jämföra me dom kines bjässarna asså, ftw!
www.gbg031.se
Sony är ju dåliga på..typ..allt.
•pave paradise•
wiis spel ser typ ut som en trapp (kantiga som en trapp") :P...av det jag har sett iaf men zelda verkar inte så kantigt å fult 360 är väl dugligt inge fel med grafiken å dugliga kontroller MEN, ps3 lär ju ha monster grafik å dom underbara ps kontrollerna. sjklart tänker ja inte köpa nån konsoll eftersom jag har data men iaf :P ps3 skulle ja lätt köpa OM ja skulle köpa nåt
I frågan PS2/XBOX har jag alltid stått på PS2ornas sida. Har varken känt på 360:n eller PS3:an fast jag måste reppa mitt Sony så fan PS3 foe life yoyo!