I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nu har jag spelat både Wii & Ps3 ...

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2006-11-19 22:44

Nu har jag spelat både Wii & Ps3 ...

Wii: årets miss, årets besvikelse, efter 20 minuter med maskinen kan jag konstatera det, grafikmässigt är det som alla trott, det ser ut som gamecube. spelmässigt, totalt uruselt, totalt ruttet, NOLL precision, en kille bredvid mig gav upp efter att ha försökt träffa några "boxar" i zelda i fem minuter.

ps3: ok, resistance fall of men, äntligen, gears of war- killern, vansinne, JA! .. men nej, varför? varför? är det enda jag fick fram, det här ser ut som black, fast black är nog endå snyggare, ja, så är det fan. helt ok spelkontroll.

lair, gyro? varför sony? varför använda er av en urgammal, redan då totalt misslyckad "styrfunktion", min drake flög inte dit jag ville. skulle få en uppläxning av sony-killen, men det enda han lyckades med var att flyga in i väggen några gånger till.

ps3:an har en framtid, där hängde det mesta på usel mjukvara, men wii:n, om den lever 1 år så blir jag förvånad.