I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den "officiella" zelda tråden

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2006-10-14 19:19

Den "officiella" zelda tråden

nu börjar ju både wii-lease och tp realse på gc närma sig.
så jag tänkte att vi kan fördriva tiden med att diskutera alla zelda spel som nånsin har släppts.

gamertag :ridleywhoa

2006-10-14 19:33
älskar den som kom till gamecube där man ör typ liten (har inte spelat på svinlänge är för att min kompis o inte jag har gamecube) o ska rädda sin syrra från nån gigatisk fågel
Även feta fiskar flyter!

2006-10-14 19:43
fan 2 månader dit...

stora frågan e om TP slår Ocarina of time som världens bästa spel.

2006-10-14 19:45
icadhore hehe men du kan ju få en gc för typ 400.
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?catid=300406
du lär ju köpa.
det nya zelda kommer ju nu i jul och det kommer tok äga.
på gc kan du ju kö både oot och mm åxå så de skulle jag rekommendera åt dig^^

2006-10-14 19:47
henk0 om du tyckte att Oot slog link to the past så kan du nog tycka att tp slår oot åxå.
men spelar roll ett spel behöcer ju inte slå Oot för att äga precis^^

2006-10-14 22:49
Så... Alla vet ju att i oot så vart ju link hero of time, i ww så vart han hero of wind(s?), vad tror ni han kommer bli i TP? Har suttit och funderat på det ett tag, men hittar liksom ingen sån där stor grej i trailers och så som inte funnits i andra av zelda-spelet.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-10-14 22:54
shakes ja det är ju olika links.
men han ska visst va nån bonde/cowboy i tp som bor i ett grannland till hyrule.
så hero of farming månne?

2006-10-14 23:06
Haha aa juste. Link i oot kunde åka i tiden, link i ww kunde typ fiffla med vinden, link i TP kan plantera potatis och morötter. Om det inte blir så så måste vi starta en sån där online petition för att få det ändrat i directors cut versionen.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-10-14 23:09

tycker fan så^^

2006-10-14 23:51
På tal om zelda, nån som hört om BS zelda? BS var ju Satellaview till snes, alltså en sattellitgrej som man kopplade till sitt snes i japan och kunde spela zelda live-streamat spel med liveröster mellan typ 18:00 och 19:00 varje dag.

Länkar:
BS Zelda, BS Zelda 2, Satellaview.

2006-10-14 23:51
Sorry inte varje dag, en gång i veckan.

2006-10-15 00:01
mm har kört d (emulator) lever upp till sitt namn BS=Bull shit.
as störigt att man e nån keps fjant istället för link.
worst zelda ever
(förut om cd-i spelen)

2006-10-15 00:04
Meh, då har du ju missat hela idén i det hela, att du bara får spela en timma en gång i veckan. Och live-röster. Om du typ gör så att du ber syrran din läsa upp manuset vid vissa intervaller en gång i veckan oavsett om du spelar så lovar jag att spelet bli sååååå mycket bättre.

2006-10-15 00:06
shakes d låter ju vrickat.
finns andra sätt ja akn ta till om ja vill höra röster nr jag spelar zelda hehe.

2006-10-15 12:05
ge mig twilight princess nu =( ..
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2006-10-15 17:05
nej ni får inte , ska ha den själv^^

2006-10-16 01:53
förresten master quest?
var d nån skillnad?
det skulle ju vara svårare.
men vad jag minns så var det vääldigt lite skillnader.
dock spela jag bara fram till jabu jabu, (som hade kossor i sig?).men just d där med kossorna var fan det enda jag märkte så långt in i spelet.
nån som har kört hela , som kan uttala sig?