I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Call of Cthulu. (PC)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2006-09-27 22:05

Call of Cthulu. (PC)

shit så fett spel.

alla som gillar silent hill serien kommer älska dehär.

Och att man kan köra max settings med ett 6600gt 128 (3.0ghz 2gm ram) gör ju inte saken sämre.

grafiken är sanslöst snygg och spelet är riktigt jävla coolt :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-28 00:51
Call of Cthulhu! :P
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-09-28 09:39
Det jag sett av det ser allt annat än imponerande (om man jämflr med spel som är äldre ex. FarCry) men jag är grymt sugen på att lira det.
Dock är jag lite tveksam till att det ska utvecklas till en renodlad FPS i andra halvan av liren..
all fire burns, little baby, you´ll learn

2006-09-28 18:25
Det är riktigt nice, men fick aldrig till "Attack of the fishmen" av någon märklig anledning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-28 22:01
amfeta;

ja e också fast där. skiitsvårt!!!

2006-09-28 22:43
Jag har någon teori om att min burk hatar 3D-spel och därmed gör att man inte kan flytta garderoben tillräckligt snabbt för att kunna hinna med allt det andra.

2006-09-28 22:46
amfeta:

nja tror inte spelet funkar så..

har man stängt dörren bakom sig och blockat den med dedär låset så ska de inte vara nåra problem.. likadant i nästa rum där du ska flytta garderoben för att komma ut.

låser du bara dörrarna efter dig e de chill.
när man väl rymt från hotellet de e DÅ de börjar bli svårt.. man måste sneaka o ha sig

2006-09-29 03:18
mja snyggt såg det ju inte ut o vara. Men känns som ett lir man lär spela iaf!  
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-09-29 16:09
vafan det är assnyggt!!!

framförallt för att man får ut en sjuk FPS så det hackar inte till nånstans.. o full AA.. det gillar jag..
då gör det itne om det är LIIITE dated 3d-renderingar...

2006-09-29 17:31
designen är ju hur skön som helst. rent tekniskt kan det ju faktiskt slipas.

o det där med att det utvecklas till renodlad shooter efter första halvan e båg. visst pangar man på rätt duktigt men gubbarna tål stryk som finska genmanipulerade specialstyrkor och det e sjukt snålt med ammo. sen att det räcker med att man åker på EN kyss för att tappa koncentrationen gör det hela mycket mera komplext.

grymt intensiva eldstrider!
Shop smart. Shop S-mart

2006-09-29 21:44
hur i helvete utalar man Cthulu?

2006-09-29 22:29
szhulu?
Get Random!

2006-09-29 22:43
Kimhari: Jag tror det uttalas Ktoolo.

Shit, det här ska kollas in. Det enda Lovecraft liknande jag har lirat skulle nog vara Eternal Darkness och det gillade jag skarpt.
Finns det många berättelser i spelet?
In the old days it was not a crime

2006-09-30 05:26
ch som "tj" i "tjeckien"
sen bara hulHU! ni glömmer det sista H'et kära vänner.

altså..chthulHu