Castlevania Symphoni of the Night
någon som vet vart man kan hitta det biligt..de verkar svindyrt vart man än hittar det... o så undrar jag hur många procent totalt ni fått ihop som mest ni som lirat det :D...
You have smoked yourself retarded!
DET KOMMER TILL XBOX ARCADE!
Om någon mod inte tycker den där meningen förtjänar caps är man sär.
Plus online leaderboards osv.
Vilket självklart förutsätter att man har en xbox360 samt marketplace points att ladda hem det för. Eller så gör man så att man köper en chippad ps och spelar en av de billiga players choise utgåvorna. Då kommer man undanmed spelet för några hundralappar.
eller kör på emulator så kommer man undan gratis.(om man får skriva så på whoa,tycker helt ärligt att det är bra tips)
gamertag :ridleywhoa
Riddan: Det är ju inget bra tips. Spel ska alltid spelas på konsol ^^ hehe...KOmmer bli nackad av wow klacken för det uttalandet. :P
NoWice: Nu är ju inte xbox arcadespelen speciellt dyra, inte ens ett par hundrlappar så. För att kunna göra kukmätning med andra online i det så skulle jag lätt säga det är värt det, om man har/ska skaffa en 360. Om man inte är som jag som skulle kunna köpt min 360 enbart för det här om jag hade vetat hehe. Sen, tänk om de kastar in co-op eller annat roligt...
Littlejohnny jo de skulle va tokäg , men låter tyvär alldeles för bra för att vara sant;/ Nowice funka bra med xbox emulator.så de argumentet håller inte. dock kan jag hålla med om att Konami förtjänar lite klirr i kassan. men spelet går väl knappast att få tag på nytt? släpptes det ens i eu?
Finns på tradera (NTSC) för 399 spänn + 20 spänn frakt. Det är lugnt värt det, det är ett av världens bästa spel.
A Profound Hatred of Man
JOhnny: Kostar xbox arcade spelen mer än 100 kr att ladda ner? :O:O:O:O Wtf, det är ju dyrt för en fil som de kan använda om och om igen... riddan: Det är mycket möjligt att det funkar bra. Men spelen ska spelas på konsol, inte på emulator på datorn. Inte samma sak då :P Och ja, det släpptes i pal. Kom i en vanlig utgåva (brukar gå för ungefär 800 kr) samt en collectors edition utgåva innehållandes sountrack och artbook som brukar gå för 1000+
Maxpris som jag har sett som ska gälla för tex Luminies Live är väl cirka 105 kr eller något. Med tanke på att folk pungade ut betydligt mer än det för att spela det på psp så är det ju väldigt bra priser. När man dessutom kan spela mot andra live med headset och allt det där.
Kuken, nu fick jag ju mer stånd då det står 10 feb....
Kan dra till med att jag faktiskt har aegt orginalet i pal men naer man e ung och korkad so har man fan ingen aning om att ett spel man fixat for 200kr kommer att vara vaert over 1k ett par or senare (gorde for ovrigt exakt samma sak med orginalutgovan av suikoden II).
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke, haha ägd! varför är spelet så jädra dyrt?
bra spel som inte seljer okar alltid markant i pris. kan ta ICO som exempel. ingen kopte det naer det slepptes men efter nogot or var alla helt tokiga i spelet och alla som kunde (och ville) selja kunde ta helt sjuka priser. sedan kom den andra utgovan och priserna po orginalet gick ner en del.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Det är högt i pris för att "alla" missade det vid releasen som sagt, och castlevanias trycks oftast inte upp i så många exemplar.Tre nya videor Achievments Rampage - Defeat 10 consecutive enemies using the standard weapons without getting hit. - 5 points Apprentice - Defeat 10 consecutive enemies using only magic without getting hit. - 5 points Weapon Master - Defeat 10 consecutive enemies using special weapons without getting hit. - 10 points Changeling - Obtain the Bat, Wolf and Mist transformations. - 10 points Familiar - Collect all five familiars in the game. - 10 points Demon Slayer - Defeat Gaibon and Slorga. - 10 points Bloodlines - Defeat Dracula in the Bloodlines stage without getting hit. - 10 points Warlock - Unlock/Cast all eight of Alucard's spells. - 15 points Topsy Turvy - Unlock the Inverted Castle. - 20 points Money Bags - Collect a bank of $100,000. - 25 points Seeker - Explore 200.6% of the game. - 35 points Belmont's Revenge - Finish the game, including the inverted castle, as Richter. - 45 points
cirka tio års vänta är snart över. (hade inte psx)
Ojdå, har alltid undrat hur någon som inte spelat det förut kommer uppfatta det... Men ett metroid-aktigt rpg-2d äventyr med vampyrer, coola bossar och en helvetes massa coola saker att hämta, hitta och göra så blir det nog bra. Kommer du få höra den ökända voice actingen också =) "WHAT IS A MAN! A MISERABLE LITTLE PILE OF SECRETS! But enough talk... HAVE AT YOU!"
mjo men gammla metroid i 2d gillar man ju. och gammla castelvania med (speciellt 4an? det första till snes iaf) aria of sorrow har jag lirat , det lär ju iofs va rätt likt?
De till gba och frammåt är lika ja... Men det här är ju modern till alla de spelen, och bättre på alla sätt nästan. Djupare spelsystem, intressantare vapen, större omspelningsvärde och perfekt kontroll.
vad försöker du vinna på att skriva så? jag e ju redan frälst ;)
Kommer onekligen bli en smash-hit på arcaden.
360 GT: Beezwaax
Hmm nu står det "soon" som release... Kanske blir före februari tom? Kan inte vänta på att hämta skorna bakom vattenfallet som gör dig 1 pixel högre... Och absolut inget annat.
Men jag har för mig att jag läste att det skulle komma till sommaren.. ska kolla upp om jag kan hitta det.
Spelet är ute sen igår för de som på något sätt missat det. 800 poäng, och är fan det mest prisvärda köpet någonsin. Åt inte på 12 timmar igår pga av skiten.
Säljes: Castlevania Symphoni of the Night (Orginal) till Playstation ! (Ska kontrollera om spelet är på Engelska först, kan höra av mig sen.)
Oh, äntligen finns det på xbox live, köper köper köpeR!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Men SUCK då har man suttit och spelat och kommit superduperlångt, också dör man och har inte sparat :S typiskt jävla skit
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
FAN! Jag glömde att detta kom igår. Satt i Zelda-trans. Helvete.. kommer inte hem från jobbet före 21 heller. Damn it!
Okej vad fasiken är det ängeln i fönstret har uppkört mellan benen?
BILD
HAHA! Galet.. ser ut som en avloppsrensare (heter det så?) en sugpropp a lá rörmokar-style.