I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-09-01 06:54

läge o köpa 360?

Alltså inget nej vänta på playstation 3 istället, vänta på wii...dom plockar jag på mig också ifall det blir tillräckligt frestande. Det jag undrar gäller enbart x360 då jag funderar på att plocka på mig en under helgen, är det värt 4000 spänn?

Ni som haft den ett tag, känns som att det inte riktigt finns några feta lir än men att det visserligen är på väg spel med lite kött på benen som Lost planet, Dead rising Gears of war mm.. Sen vill man ju inte lägga cash på hdtv men det kanske man kan lösa med o koppla in 360 till dataskärmen, borde väl funka helt ok eller?

Gillar ju hela live grejen dessutom verkar jäkligt skönt o kunna ladda ner demos o shait men jag har hört att det går jäkligt långsamt med downloadingen? Sen för att kunna ha kontakt med sin dator måste man väl typ ha windows mediacenter installerat på datorn vilket känns jäkligt surt..

spread some light yo!
/A