I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-08-23 07:51

WTF Morrowind?

Mjo det är så här att jag är relativt ny när det kommer till morrowind och har precis börjat komma igång. i r noob etc etc men iaf mitt problem

Har kommit till lvl 6-7 nånstans där och springer runt och robbar allt och allting gick skitfint hade runt 2k cash och hela köret men så hände det som inte fick hända. Från att ha varit en vanlig snattare så blev jag plötsligt en skitfarlig snubbe som började vifta med svärdet så här tänkte jag försöka berätta vad som hänt

Chillade i den där staden Vivec tror jag den hette och sprang vilse i nån jävla källare där jag hittade en massa lådor som jag länsade >_< men eftersom man måste ha mer cash hela tiden fortsatte jag att plocka ur lådorna tills en jävla råtta kom och bet mig i arslet. den farliga svärdkillen i mig började vifta och boom motherfucker så var råttan död =D och så¨hittade jag en dörr som jag var tvungen att kuta in igenom. Väl därinne var det trångt och jävligt och fanns 2 dörrar som såg ut som fängelse celler ungefär och jag såg nått som hackade skallen genom dörren och ofcourse öppnade jag den. BAM ut kommer nån slemmig vidrig fan så svärdkillen i mig kom fram och whoopade han... MEN den där slemmiga jävla prylen kastade nån skit magi på mig så jag torskar all min strength + endurance = jag kan inte röra mig =( Så nu är det enda sättet för mig att kunna röra mig att springa runt och dricka nån sprit som jag plockat tidigare dock så tar den slut för snabbt och gubbfan är i stort sett handikappad.

Frågan : HUR FAN BLIR JAG AV MED DEN SLEMMIGA JÄVELNS MAGI? =(

plz hlep

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot