I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Onödigt svåra saker i spel.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2006-05-08 20:26

Onödigt svåra saker i spel.

Sitter och spelar Metroid prime 2 för tillfället direkt efter jag klarat av 1an igen och det är en sjukt jävla hopp från typ very easy till hard.
Man fastnar verkligen i 2ans bossar och det tar oftast en bra tid att klara av dom.

Metroid 1 har också en rätt skum sak att näst sista bossen, den stora draken är otroligt mkt svårare än dom 3/4 stadier av sista bossen man möter lite senare.

Sen tänkte jag på andra spel som är tråkigt svåra eller moment man jublar över att bli av med.



Snes hade/har ett spel som hette Lagoon som var rätt om snyggt rpg för den tiden och att är frid och fröjd men sen är spelet så otroligt svårt, bossarna kräver verkligen för mkt jobb för att klara tillochmed den första.
Bytte in spelet direkt efter jag köpt det till Secret of mana , ett sjukt mkt roligare och bättre spel men en slutboss nått över de vanliga. Jag har fortfarande inte kommit på hur man igentligen ska göra för att klara den men lyckades iaf.

Sen har vi Red faction 1 där det finns en kontorsbana där man inte får använda vapen och ska smyga förbi allt och alla vilket inte går och man hamnar alltid på golvet i en blodfläck eller i en stor grop i golvet pga av den roliga motorn.


Rada upp dom svåraste moment ni kommer ihåg.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.