I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ghost Recon: Advanced Warfighter

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2006-04-30 09:09

Ghost Recon: Advanced Warfighter

Ja då är spelet ute :P vad tycker ni? :)

jag tycker det är bättre än vad det verkade, men fy fan va svårt det är :/ riktigt svårt o ge commands till sina polare, sen tycker jag dom är ganska dumma :/ t ex det stog 2 fiender på andra sidan av ett hus, så tänkte ta dom bakifrån så ger en command åt min polare att han ska ställa sig vid mig, bakom dom alltså! tror du inte han springer andra hållet och möter dom framifrån för att komma till mig? joo så han dog ju direkt :/

det är kul men kommer nog inte lira så mycket, helt sjukt svårt att ge dom kommandon ju :/ systemet för det var ju inte helt enkelt heller!

kan ju fråga en sak med command saken då också, finns det något lättare sätt att ge dom snabba kommandon? jag trycker på 1,2,3 osv till vilken polare jag vill ha sen får jag ju fram en lista, sen scrollar man ju ner där vilket är helt cp, sen när jag ska välja klickar jag på numret igen! det är ju ass jobbigt, kan ju ta ca 2-3 sek för att få en snubbe följa mig tex! finns det något snabbare sätt som jag inte märkt? :)


aja prata på nu :P

Forumsignatur: