I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Star Wars: Empire at War

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2006-02-28 12:34

Star Wars: Empire at War

har väntat över ett år och äntligen fixat det. jag som alltid har varit stort fan utav spel som command and conquer, red alert, warcraft, age of empires osv osv har äntligen fått ngt nytt som känns riktigt orginellt att spela.

vad säger ni som har köpt/lyckats passera blacklistingen på det här spelet? jag måste säga att det är allt som lucas arts lovade och lite till. ganska enkelt upplägg som ändå ger ett helt annar djup än vad jag sett i sånna här spel tidigare. börja först med att kriga om rymden runt planeten, landsätt trupper. kalla in backup från flottan som ligger i orbit ovanför. har börjat spela med imperiet och det känns så jävla nice att kuta runt med vader nere på planeterna, krossa fordon eller göra en force punch mot en skvadron rebeller =p. just att man har rymden att bygga prylar i gör det sjukt nice.

har inte haft ork att testa mulitplayer läget ännu men det är nog inget säkrskillt förutom jävligt kul.

jag rekommenderar alla som gillar bygga "armé och slå ut din motståndare" spel att kasta ett öga på det här!

nu ska jag kväva ett uppror på en liten skitplanet. tja

www.lucasarts.com

en smäll, en duns... och en hink att blöda i

© VARGFLÖJT 2001-2008