I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Xbox - SMB Share & Daemon tools?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2006-02-03 20:17

Xbox - SMB Share & Daemon tools?

Jag har precis fått igång mitt SMB share , så jag kommer åt datorn genom mitt xbox. På min hårddisk så ligger det iso filer som jag vill öppna med xboxet, av den anledningen så har jag installerat Daemon Tools .

Nu har jag monterat mina ISO filer till Daemon Tools virtuella DVD-enheter, men ett par problem dyker upp.

Först ut:

När jag ska öppna mina virtuella enheter så kommer det upp ett felmedelande, "J:/ Inte tillgänglig, filen eller katalogen är skadad och kan inte läsas.".
Av vilken anledning dyker det upp? Kan det vara att den måste ha plats att skapa virtuella romen på, kombinerat med att jag knappt har något diskutrymme kvar? Eller är det något annat fel, jag har inte DVD-rom i datorn annars, man kanske inte kan simulera en då?

Sedan kommer nästa problem:

Jag kan inte dela ut dem heller? Det kanske är för att dem inte fungerar, men jag skulle vela dela ut dem så att jag kommer åt dem ifrån mitt xbox, det är ju hela poängen.

Jag bockar och bugar för alla hjälpsamma intelektuella xbox användare =).

Peys!

http://www.myspace.com/DjRoyalBeats