I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Största spelbedrift!
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
GAIA
2006-01-12 19:41
Inte svårt alls, man strafejumpar bort från hans eventuella aim, rocketjumpar sig upp till railen, sen är det bara att campa och få 100-0
Du syftar nog på Q3DM18 eller 19
En bot är samma sak som de man möter i spelet. Rättare sagt, de man möter i spelet är botar.
MR_EVIL P40
DJ
2006-01-12 19:43
lira 11, 20 minutersrundor på counterstrike utan att dö en enda gång. vilken cs nörd man är :D
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
mYspersSon
2006-01-12 19:57
Eller så flyger man upp till BFGN fort som fan ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Coke P41
2006-01-12 20:38
Jontish
Men palla döda dark aeons, spelet handlar om storyn, inte om att få hög level och ...
Nej rpg har aldrig ju handlat om att levla och döda svåra bossar...bitch please :p
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
GAIA
2006-01-12 20:43
Usch, BFG är fusk, ;)
Har nog aldrig lirat ett enda multiplayergame med BFG, den är ju liksom för kraftig.
ivan P27
2006-01-16 21:04
klara ikariwarrior på nes utan abba-fusket!!
det ni!!
fakie? ok!!
Dirty_D P46
2006-01-16 22:43
Fjong
: FFXII ? Du kan alltså japanska? Tänkte mer på den lilla detaljen att spelet inte har europarelease föränn om ett år ungefär.
Coke
: Word på det, fast helt ärligt, ibland orkar man bara inte.
http://www.myspace.com/dirtydonline
GAIA
2006-01-17 13:04
FFVII på 11 timmar? Du ljuger om du nu inte är en medlem av SDA's lilla elitspringarklick.
PicNic P43
2006-01-17 14:24
nä, det är bara det att sista bossen på VII tar 2 timmar bara den. skulle va kul att se hur du sprungit igenom resten på 9 timmar. kanske utan dialog o allt sånt skit men annars? nä nä nä
Shop smart. Shop S-mart
GAIA
2006-01-17 15:44
Fjong
Om du hade lite koll på speedrunnercommunityn och FFVII så skulle du också vara väldigt, väldigt tveksam och misstänksam när någon påstår att ha klarat FFVII på 11 timmar. Men om så är fallet, grattis, spela in och du kommer få ett par hundratusen downloads oavsett vilken ftp du lägger upp på.
GAIA
2006-01-17 16:05
Gör om det igen och spela in?
Backlund P39
2006-01-17 17:55
Ingen större bedrift egentligen, men fan vad nöjd jag var när jag klarade 100% med alla karaktärer, samt hittade samtliga gaps i
THPS 2 utan att fuska eller läsa guides på nätet.
Dirty_D P46
2006-01-17 18:10
Klart man kan klara FFVII på elva timmar..nian kan man ju klara under tolv timmar. Men det innebär verkligen att man rusar genom spelet, inga sidequests och ett ihärdigt klickande för att slippa långa tråkiga snackscener.
http://www.myspace.com/dirtydonline
helena_ F38
2006-01-17 18:22
Största spelbedrift, vet inte. Möjligtvis den där chocobosaken i FFX, för att få Sun Sigil eller vad det är.
tycker det var ett helvete att försöka få 0.00 sekunder eller bättre :s fick typ 0.02 sekunder någon gång och svor på att jag aldrig skulle göra skiten igen. efter ett par månader gjorde jag om det ett par gånger och då gick det faktiskt. :D
kichi
LooPP
2006-01-18 15:14
Vunnit CL med Djurgården på FM2005
Kommit tvåa i Euro cupen med Östersund på FM2006, kommer inte ihåg om jag vann Euro cupen och/eller CL med östersund.
Miaz
2006-01-18 16:07
jag har väldigt väldigt svart att tro att man kan klara ff7 fran början till slut pa 11timmar.
fan. dialogerna i sig, trots att man int läser dom och bara skyndar sig igenom dom, tar väl fan 15timmar.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»