I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dum fråga angående Xboxlive

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2006-01-01 15:42

Dum fråga angående Xboxlive

japp jag varnade dig :p frågan är dum men jag är inte säker på min grejj så just därför frågar jag er sötisar

jag har velat säga upp mitt xboxlive prenumeration ett tag nu,

och för nån månad sen fick jag en liten påminnelse att mitt ett år prenumeration kommer att förnyas den 14e januari, dvs att 600kr dras av mitt konto

så jag kollade up deras hemsida och fick reda på att om man vill avbryta xboxlive kontot så ska man ringa till supporten, det gjorde jag men fick aldrig prata med nån :(

så jag skickade ett mail till supporten och frågade hur jag ska ta mig till väga för att avbryta det

jag fick inget svar, men däremot fick jag ett annat mail där det stod att mitt xboxlive konto upphört att gälla

min fråga är nu : Är det sistnämnda mailet supportens "svar" på min fråga, dvs har de avbrutit min prenumeration nu eller var detta ännu en påminnelse att kontot snart förnyas

som sagt dum fråga men hellre fråga och verka dum än att debiteras 600kr för inget och vara dum....

<3<3<3<3

gott nytt år

" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3