I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Groupie

2005-11-26 04:46

chippa xbox

hejsan alla söta.
jag har precia inhandlat ett xbox och insett de extremt stora bristerna med consolen eftersom den inte är chippad. jag har också en 200gb hd hemma liggandes som jag tänkte offra samtidigt som jag betalar för chip och installation. det jag frågar er är vart jag kan fixa att dom installerar min hd samtidigt som dom chippar den. tacksam för svar. jag bor på östermalm.
puss /eric

(,_____(ò_Ó)____,) this big
Groupie

2005-11-27 18:04
ameh kom igen nu då...

2005-11-27 20:20
tror inte folk orkar hälpa dig eftersom detta ämne är så jävla uttjatat.

gör en sökning först. Posta sedan. garanterar att dina frågor är besvarade i tidigare trådar.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2005-11-27 20:29
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2005-11-27 20:32
Groupie

2005-11-28 11:09
mycke möjligt coke men jag orkar inte bläddra i forumet å få skavsår på mitt arma pekfinger. tack så mycke ni andra =)

2005-11-28 15:31
hur ska du någonsin klara av av utföra en dgas hederligt arbete om du får skavsår av att använda sökfunktionen? :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Groupie

2005-11-28 18:02
tur för mej att ha ett jobb och klara av det inte är samma sak